baskes86

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Huawei promotie Vodafone niet juiste bon

Ik was hier al bang voor na iemand anders zelfde probleem op een forum tegen gekomen te zijn. Ik heb een. Huawei mate 20 pro besteld bij Vodafone en daarna aangemeld voor 125 cashback via de actie website.

Je moest gegevens invullen en je doos kapot knippen en foto van je imei op je doos. Heel gedoe. En ook je bon uploaden waar bepaalde dingen op stonden. Ik heb alleen van Vodafone mijn nieuwe contract gekregen en in mijn doos een pakbon.

Nu heb ik alles ingevuld en waar ze om de bon vragen mijn contract geupload. 10 dagen wachten en ik maar bellen en ja hoor. Alles is goed ingevuld en gedaan behalve de bon. Dit word niet geaccepteerd. Omdat alles er op staat behalve een imei code die er op moet staan.

Ik heb Vodafone gebeld en die zegt dat imei etc op. Pakbon staat. Dus ik heb die net gemailed naar huawei acties en ga morgen bellen of dat goed is. Maar weet nu al dat dit niet zonder slag of stoot geaccepteerd d gaat worden.

Waarom heeft Vodafone geen bon waar alles op staat waarom gevraagd word. Helemaal als. Ze zelf. De. Actie promoten. Bij klantenservice huawei zeggen ze dat die imei er bij bijv mediamarkt aankoop etc wel op op de bon staat.

Hoe ga ik nu voorkomen dat ik hele tijd heen en weer moet bellen om dit te gaan regelen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
baskes86
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

  • Gefeliciteerd! Je registratie is gelukt.
  • Een moment geduld, je gegevens worden gecontroleerd.

Let op: Door de hoge registratievolumes duurt de verwerking van uw registratie iets langer. U ontvangt een e-mail zodra de status van uw registratie verandert. Bedankt voor uw begrip.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi baskes86

Welkom op de Community.
Zodra je een bestelling plaatst, krijg je 2 formulieren:

  • Contract
  • Orderbevestiging
De orderbevestiging is degene die je dient te uploaden. Hier staat het IMEInummer op genoteerd samen met alle overige gegevens zoals aankoopdatum etc. Het contract is voor jou zelf en hoef je niet te uploaden bij Huawei. Zodra je deze upload, wordt het inderdaad afgekeurd omdat het niet het juiste formulier is.
baskes86
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Steven.

In mijn orderbevestiging email staat geen imei...
Enige wat ik nog meer héb is.
Contract bijlage
Leen bijlage
Algemene voorwaarden

Nergens staat een imei behalve in mijn pakbon
baskes86
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste meneer XXXX

Bedankt, we hebben je bestelling ontvangen. Binnen 1 à 2 dagen heb je het in huis. Snel geregeld toch? Wanneer een product nieuw of beperkt beschikbaar is, duurt het natuurlijk ietsje langer. Check hieronder voor de zekerheid je gegevens nog even.
Wil je meer weten over de levering van je bestelling? Bekijk dit korte filmpje We houden je sowieso via de mail op de hoogte. Hou die dus in de gaten of check hier de status van je bestelling.
Let op: je eventuele extra factuurkorting en non-stop gratis extra’s zijn nog niet verwerkt in deze orderbevestiging. Maar geen zorgen, deze worden automatisch toegepast op je maandelijkse factuur na het ingaan van je nieuwe contract.
Heb je nog vragen? Onze medewerkers zijn snel en eenvoudig te bereiken via de chat
Veel plezier ermee,
Team Vodafone
Bestelling
Ordernummer: XXXXXXXX
Besteldatum: 19-02-2019
Factuuradres: XXXXXXXX, XXXXXXE, XXXXXXX
Levermethode: levering aan huis
Afleveradres: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Alle bedragen in het overzicht zijn inclusief BTW. Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je per e-mail de rekening. Hierin staan ook de BTW specificaties.
Pakket
Je bestelling voor
mobiel nummer: XXXXXXXXX
Maandelijks
Eenmalig
Huawei Mate 20 Pro Black€ 30,00€ 0,00van € 799,00 voor € 720,00 Eenmalig€0,0024 maanden € 30,00€720,00 Je totale aanschafsprijs€720,00 Wettelijke Thuiskopieheffing € 5,69 Red Super 2 jaar€ 34,00Nu de gehele contractduur van € 46,00 voor € 34,00 incl. BTW Nieuwe contract einddatum:21-06-2021De telefoon betaal je af in 24 maandtermijnen. Daarna betaal je per maand niet langer voor je telefoon. TotaalAansluitkostenMaandelijksEenmalig € 0,00€ 64,00€ 5,69 Betaalwijze:Eenmalige kosten:Automatische incasso
Eenmalige aansluitkosten:Niet van toepassingMaandelijkse kosten:Automatische incasso

Nergens staat Imei



en deze persoon had precies hetzelfde

https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/huwai-freebuds-actie-icm-vodafone-295800
baskes86
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Net weer gebeld naar Huawei en alles uitgelegd en de pakbon gemaild. Het zou nu goed moeten zijn,

Dus even afwachten nu.

bedankt voor je antwoord Steven en hoop dat alles nu goed gaat.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Even een toevoeging, de pakbon is je orderbevestiging.
Laat mij maar weten of het goed gaat!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je een update voor ons @baskes86?
baskes86
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb er niks meer van gehoord na mijn telefoontje van vorige week. En de statuspagina staat nog steeds op controleert gegevens. Dus ik denk dat ik vandaag of morgen maar weer eens ga bellen
baskes86
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

  • Gefeliciteerd! Je registratie is gelukt.
  • Een moment geduld, je gegevens worden gecontroleerd.

Let op: Door de hoge registratievolumes duurt de verwerking van uw registratie iets langer. U ontvangt een e-mail zodra de status van uw registratie verandert. Bedankt voor uw begrip.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als het goed is zal Huawei je hier verder op de hoogte houden omdat het via hun verloopt. Wel super om te horen dat het gelukt is.
baskes86
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Naja die melding staat er al bijna 3 weken dus die pagina en de status is al die tijd niet verandert,

Heb gisteren gebeld en in hun computersysteem stond het akkoord en zou binnen 2 weken mijn cash back ontvangen
Dus wederom even afwachten
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Meestal uit ervaring gaat er inderdaad een aantal weken overheen. Dit is zowel bij Huawei als Samsung.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de cashback al ontvangen baskes86 ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic