theeke1

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik wil geen HTC U11 meer

Ik wil nooit geen HTC meer er is op de site van Vodafone niks te vinden over HTC en wat betreft systeem updates heel slecht als het aan mij lag stapte ik nu weer terug naar iPhone maar ja moet ik nog een jaar wachten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi theeke1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je HTC. Is er ook geen HTC site die je kan helpen met updates?
En mocht je nu al willen overstappen naar een anders toestel dan kan dit toch. Bekijk de Vodafone Next regel, misschien is deze iets voor je? Dan heb je wel gelijk een nieuwe iPhone (overigens wel het beste toestel, had je ook nooit vanaf moeten stappen... maar dat is mijn mening) :blush:

Ik denk dat je met Next best een eind komt, zeker wat je wil. Bekijk de pagina maar even en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi theeke1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je HTC. Is er ook geen HTC site die je kan helpen met updates?
En mocht je nu al willen overstappen naar een anders toestel dan kan dit toch. Bekijk de Vodafone Next regel, misschien is deze iets voor je? Dan heb je wel gelijk een nieuwe iPhone (overigens wel het beste toestel, had je ook nooit vanaf moeten stappen... maar dat is mijn mening) :blush:

Ik denk dat je met Next best een eind komt, zeker wat je wil. Bekijk de pagina maar even en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
theeke1
topicstarter
Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hoi maar als ik dat zou doen bij next betaal ik nog voor een jaar de afbetaling voor de telefoon of zit daar nog meer verdere kosten aan verbonden
gr theeke
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Je krijgt een aanvullende rekening voor het bedrag wat nog open staat voor je oude telefoon. Het bedrag wordt van je rekening afgeschreven. Deze moet je in 1x betalen, dus niet nog 1 jaar lang. Het klopt dus wel dat je deze eerst moet afbetalen en dan pas kunnen ze je het nieuwe contract aanbieden. Wil je je oude mobiele telefoon inruilen, omdat je daar toch niets meer mee hebt? Dan ontvang je van Vodafone verkoop afdeling een offerte per e-mail. Daarna kun je je oude telefoon inruilen bij een Vodafone winkel. Of stuur je telefoon naar Vodafone op.

Er zijn dus wel mogelijkheden om van je oude telefoon af te komen en over te stappen. Hoe je het ook bekijkt, het kost je altijd geld. Je kan natuurlijk ook ergens een iPhone op de kop tikken of een gereviseerde. Die zijn misschien nog te betalen en kan je op die manier je abonnement gewoon door zetten met een iPhone.
theeke1
topicstarter
Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
oke weet ik voldoende bedankt hoor
gr theeke
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic