Geertje777

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nalevering hoesje

Daar gaan we weer, heb nu eindelijk mijn nieuwe mobiel na drie weken chatten met Vodafone.

Maar helaas ging er iets mis met het opnieuw bestellen… zij vergaten er een case ( lerenhoesje) bij te doen welke ik tegoed had op mijn oude bestelling.

Vodafone gaf mij een casenummer dat er een nalevering zou komen, dat was op 18-11, maar tot nu toe wederom niets, wanneer ik met Vodafone chat krijg ik alleen maar te horen dat hun collega's het behandelen hebben en dat ik wel bericht krijg.

Zoals al eerder heb ik hier dus geen vertrouwen in dat het goed komt, tenzij ik steeds contact blijf opnemen en Vodafone met een oplossing komt, maar dat is alleen op aandringen van de klant.

Vadfone laat klanten veel te lang wachten, terwijl voor dit soort problemen de oplossing vrij simpel is, laat Vodafone klanten hun product afhalen in een winkel in de buurt , waarom eerst een langslepende behandeling …….

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Geertje777 
Wat vervelend toch weer. 
Je denkt nu bijna aan de Wet van Murphy. 

Ik begrijp ook niet wat er allemaal mis gaat en hoop dat ze het snel oplossen. Ik ga toevallig ook iets bestellen via de website, eens zien of het hier dan wel goed gaat of dat het iets is waar Vodafone naar moet gaan kijken.

Hoe dan ook, het is en blijft vervelend en hoop dat je het snel binnen hebt. 

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ja helaas, het schijnt allemaal heel moeilijk te zijn, Vodafone is zo enorm afhankelijk van hun “systeem” en “andere”collega's . Dacht dat in het bedrijfsleven het altijd om samenwerking ging, vooral tussen verschillende afdelingen, maar daar hebben ze bij Vodafone nog nooit van gehoord….

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is inmiddels het hoesje bestelt voor je @Geertje777  en heb je al een track en trace code mogen ontvangen? 

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Neen, op naar de 2e week, is nog steeds in behandeling…..

waarom geeft Vodafone niet een tegoedbon, dan kan ik de case gewoon ophalen in een Vodafone winkel 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat kan ik vanuit hier helaas niet regelen voor je @Geertje777.
Je kunt eventueel dit vragen via de afdeling verkoop. Je zou eventueel ook de order kunnen annuleren en een hoesje halen in een van onze winkels.

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dat heb ik al gevraagd, maar daar kunnen zij geen antwoord opgeven….zal maar weer een chat openen……

 

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Wederom gechat met Vodafone, leverde niets op zij kunnen geen duidelijkheid geven ook nog getracht om te telefoneren, maar u raad het al…………. annuleren werkt ook niet omdat deze door een "gesloten” afdeling in behandeling is genomen, opnieuw bestellen werkt dan dus ook niet. Status bekijken/volgen is ook niet mogelijk want deze case is niet in Myvodafone / service opgenomen.  Vodafone zeg het maar……….

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een prive bericht gestuurd @Geertje777 

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het is nu eindelijk opgepakt door Vodafone.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Laat je wat weten als het geld is terug gestort @Geertje777?

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste Steven,

Het bedrag is teruggestort . Bedankt voor je hulp.

Groet,

Geertje

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan en heel veel plezier met het hoesje en je toestel @Geertje777 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic