BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes

Nokia 8 in combinatie Vodafone 4G(plus) netwerk

Hallo,
Ik overweeg een Nokia 8 smartphone aan te schaffen.
Wat zijn uw ervaringen met dit toestel in combinatie met het Vodafone 4G(plus) netwerk?

6 Reacties 6
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
BasBanning, ik zie dat nog niemand heeft gereageerd. Helaas heb ik zelf geen ervaring met de Nokia 8. Heb je wel al wat reviews op internet gelezen?
BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Dag Marc,
Vanzelfsprekend heb ik de diverse reviews gelezen op het internet.
Gevolg: mijn belanstelling voor de Nokia 8 was gewekt.
De vraag kwam bij mij op i.v.m. de de aanvankelijke problemen die bleken te bestaan met een Oneplus 5 i.c.m. met het 4G netwerk van Voadafone.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
BasBanning, goed zo! 🙂 Het blijft inderdaad wel altijd tricky om een toestel te kopen dat we zelf niet verkopen. Deze worden door ons zelf namelijk niet getest op een goede werking. Je bent dus volledig afhankelijk of de fabrikant het goed test. Gelukkig had OnePlus al binnen enkele dagen een update uitgebracht voor de 4G problemen, er zat blijkbaar iets fout ingesteld in het toestel door OnePlus. Maar wij kunnen je in dat soort gevallen alleen op best effort basis helpen.
Pierre1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Bas
Ik heb geen Nokia 8 maar een 6 en heb deze nu bijna 2 maanden in gebruik en het is een fantastische telefoon, snel en niks geen overbodige rommel erop, ik gebruik al vele jaren het Vodafone netwerk in binnen en buitenland en het werkt super, ik zou zeker overstappen.

BasBanning
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
Dank voor reactie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic