Arie_Keijzer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nokia 8 Sirocco

Ik zie dat jullie de Nokia 8 Sirocco aanbieden in combinatie met een abonnement. Zelf heb ik geen abonnement nodig, maar ik zou wel graag een Nokia 8 Sirocco als los toestel kopen. Is dat mogelijk en zo ja, wat is dan de prijs?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Arie_Keijzer.

In een Vodafone winkel kun je ook losse toestellen kopen. Dit zou dus gewoon een mogelijk moeten zijn. Via onze webshop is een toestel kopen alleen mogelijk in combinatie met een abonnement.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Arie_Keijzer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vodafone verkoopt volgens mij alleen toestellen met abonnement en niet los. Ik raad je aan om hiervoor te bellen met 0800-0560 of langs een van de Vodafone winkels te gaan. Vodafone verkoop afdeling is aanwezig vanaf 08:00 uur. Laat je weten of het gelukt is?

En anders zou ik eens kijken bij mobiel.nl of bij coolblue.nl of via mediamarkt.nl (als je echt los wilt kopen).
Arie_Keijzer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb geprobeerd om via dit telefoonnummer 0800 0560 contact te maken, maar als je geen abonnement wilt, dan kom je daar helemaal niet door. Jammer genoeg werkt het zo dus niet. Ik ben al een keer bij een Vodafoon winkel geweest, maar die wijzen ook alleen maar naar de website. Jammer, ik had graag een Nokia 8 Sirocco bij jullie willen kopen. Mocht je ze niet kwijt kunnen via deze abonnements actie, dan ben ik ervoor in.
Arie Keijzer
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Arie_Keijzer.

In een Vodafone winkel kun je ook losse toestellen kopen. Dit zou dus gewoon een mogelijk moeten zijn. Via onze webshop is een toestel kopen alleen mogelijk in combinatie met een abonnement.
Arie_Keijzer
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Sharon, Ik heb het gevraagd bij de Vodafoonwinkel in Kampen en daar werd ik verwezen naar de Webshop. Als ik in een andere plaats kom, dan zal ik het nog een keer proberen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Arie_Keijzer
Ga anders gewoon eens langs MediaMarkt.
Denk dat je daar sneller kans hebt om hem in handen te krijgen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic