knoxville

Gedreven Ontdekker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

OnePlus 5

Op 20 juni 2017 zal de nieuwe OnePlus 5 worden gereleased. Gaan jullie deze ook aanbieden bij abonnementen van Vodafone? Ik kan verlengen en dit toestel beloofd heel wat.

Gezien het feit dat de S8 slecht uit de valtest komt is dit wellicht een goede kandidaat.

Als hij in jullie assortiment komt, vanaf welke datum zou hij nou beschikbaar zijn?

https://tweakers.net/nieuws/125753/benchmarks-bevestigen-8gb-ram-en-128gb-opslag-voor-oneplus-5.html
8 Reacties 8
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi knoxville,

Sorry voor onze late reactie!

Voor zover bekend gaan wij dit toestel helaas niet zelf aanbieden. Je kunt hiervoor het beste terecht bij een extern verkooppunt.
Sixie

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan weet jullie toevallig of OnePlus 5 is in bezit door Vodafone NL? Voor test etc... Mijn vraag is of deze toestel wordt ondersteund door Vodafone voor VoLTE / VoWiFi
Deze is unbranded maar voldoet op anderen eisen software en hardware.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Sixie, ik ga dit even voor je navragen. Zodra ik meer weet hoor je van me.
Sixie

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, ik hoor het wel 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Sixie,

Ik heb inmiddels een reactie.

Aangezien de OnePlus toestellen niet door ons verkocht worden vinden er geen tests plaats. Daarnaast zijn er vooralsnog ook geen plannen om de OnePlus toestellen voor VoLTE/VoWifi te certificeren.
Sixie

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Serkan bednakt voor het moeite, dat vind ik wel jammer 😞 hopelijk Vodafone NL gaat dze toestel ondersteunen want deze toestel groeit best wel snel in aantal in Nederland.

nogmaals bedankt 🙂
knoxville
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ze gaan het niet ondersteunen zolang ze het toestel zelf niet verkopen. Dat zou toch totaal niet commercieel zijn. Beter is als jij een lekker duur abbonoment afsluit met een Samsung of iphone. Het gaat allemaal om geld, als ze er niks op verdienen doen ze het niet. De aandeelhouders willen tenslotte een groei zien.
Sixie

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik vind het juist jammer, alle andere provider (bijv. KPN, TMOBILE) heeft een open VoLTE, dus alle geschikte toestelen werkt gewoon, Vodafone blijf hun functies sluiten op Vodafone Branded toestelen 😞 well jammer
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic