marhet

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

aanvraagformulier vodafone nummerbehoud

Ik moet het simkaart-nummer van de prepaid van vodafone invoeren, echter staan de vaste cijfers al ingevuld en moeten er volgens de simkaart nog 19 ingevuld worden, er is echter maar plaats voor 16 cijfers, doe ik iets fout???
Of kan ik beter even langs de winkel gaan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi marhet
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor het opvragen van je Sim-kaart nummer kan je deze website even bekijken, daar is alle info over te lezen: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/codes.shtml

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi marhet
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor het opvragen van je Sim-kaart nummer kan je deze website even bekijken, daar is alle info over te lezen: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/codes.shtml
marhet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het nummer van mijn simkaart heb ik, dat was niet mijn vraag.
Op het formulier moet ik het simkaart-nummer van mijn prepaid vodafone invullen, echter staan de vaste cijfers al ingevuld en moeten er volgens de simkaart nog 19 ingevuld worden, er is echter maar plaats voor 16 cijfers, doe ik iets fout???
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Oh wacht, ja nu lees ik het. 19 ipv 16 ??
Normaal zou je zo je Sim-kaart nummer moeten zien. Staan er teveel 0 (nullen) voor of achter?
marhet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Met de vaste cijfers van vodafone erbij, staan er nu 19 cijfers ingevuld, echter staat er op de som-kaart meer cijfers, 0882010 staan er ook nog op, maar er is nog maar ruimte voor 5 cijfers.
Og hoef je niet alle hokjes te gebruiken??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic