Jaconine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen vanuit Belgie

Beste, ik heb momenteel een prepaid waar €10 op zou moeten staan. Afgelopen vrijdag nieuwe telefoon gekocht aangezien ik binnenkort terug naar Nederland verhuis. Nu ben ik weer in België en blijkt dat ik niet kan bellen met mijn nieuwe nummer en dat ook de €10 er niet op staat maar slechts €5

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Jaconine 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je binnenkort weer terug verhuist naar Nederland! Zoals ​​​​​​@Energieboy al aangeeft kun je bij ons een prepaid simkaart aanvragen. In eerste instantie staat hier geen tegoed op, maar als je de simkaart registreert dan ontvang je nog eens € 5,- tegoed extra na je eerste opwaardering. Dit is als je de prepaid simkaart via onze website aanvraagt. Als ik je bericht zo lees, dan vermoed ik dat je de simkaart tijdens je bezoek in Nederland ergens hebt gekocht en deze niet online hebt aangevraagd. Kun je hier iets meer over vertellen? Daarnaast ben ik ook erg benieuwd naar de foto waar @Energieboy om vraagt. We kijken dan met alle liefde met je mee. 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Jaconine 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Beetje lastig natuurlijk want ik kan op een flinke afstand niet zien of je nu 10,- euro of 5,- euro zou krijgen. Meestal is het zo dat wanneer je een nieuwe prepaid simkaart hebt, en deze registreert, je 5,- euro krijgt van Vodafone. Daarom voelt voor mij die 5,- euro beter dan de 10,- euro waar jij het over hebt. Heb eigenlijk nog niet eerder gezien dat je dan nog eens extra krijgt (maar ik kan me ook vergissen) ??

Mocht je dit wel ergens hebben staan, maak er even een foto van en zet deze hier online. Let op, zorg dat gevoelige informatie zoals nummer, PUKcode of simkaartnummer niet op de foto staat die je hier plaatst. 

Vul dan ook bij profielinstellingen alle gegevens in die Vodafone nodig heeft en een Vodafone medewerker pakt het voor je op om alles te controleren. Ik hoop dat het lukt, zijn er nog vragen, stel ze gerust. Heb je geen foto of iets, vul dan toch alles even in, dan kunnen ze alsnog met je mee kijken. 

Veel plezier in België! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Jaconine 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je binnenkort weer terug verhuist naar Nederland! Zoals ​​​​​​@Energieboy al aangeeft kun je bij ons een prepaid simkaart aanvragen. In eerste instantie staat hier geen tegoed op, maar als je de simkaart registreert dan ontvang je nog eens € 5,- tegoed extra na je eerste opwaardering. Dit is als je de prepaid simkaart via onze website aanvraagt. Als ik je bericht zo lees, dan vermoed ik dat je de simkaart tijdens je bezoek in Nederland ergens hebt gekocht en deze niet online hebt aangevraagd. Kun je hier iets meer over vertellen? Daarnaast ben ik ook erg benieuwd naar de foto waar @Energieboy om vraagt. We kijken dan met alle liefde met je mee. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic