Beantwoord

Beltegoed actie

  • 9 november 2020
  • 38 reacties
  • 1024 keer bekeken

Er is een actie als je je beltegoed nu opwaardeerd krijg je het dubbele maar dit heb ik nooit gekregen.. Hoe kan dit? 

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 10 november 2020, 08:30

Ik heb gelijk even informatie over Prepaid Runners opgevraagd.
Zodra je opgewaardeerd heb, maak je als eerste gebruik van de extra “Runners” bundel. Als de “Runners” bundel op is, zal de reguliere bundel te voorschijn komen in My Vodafone. @jacobus @Margo1958 @sander de greef @Akkie @FardauR @Annelies 66 
De communicatie op de website wordt nog aangepast. Mijn excuses voor het ongemak! 

Bekijk origineel

38 reacties

Goedenavond ik heb het beltegoed opgewaardeerd van mijn vrouw, en dat zou verdubbeld worden. maar dat is niet gebeurd.

Ik heb voor 20,-- opgewaardeerd en volgend het sms'je zou ik dan extra tegoed van 20,-- krijgen. Heb wel een sms'je gehad dat ik die 20,-- extra van iemand heb ontvangen, maar kan dit niet vinden bij mn tegoed. Hoe zit dat eigenlijk?

Ik heb 10 euro voor mijn schoon opgewaardeerd maar zijn beltegoeg blijft 10,-. In de actie staat dat het verdubbelt. Hoe krijg je dat dan geactiveerd want het vervalt binnen 30 dagen. Het lijkt meer marketing dan waardevol, of mis ik iets?

ik heb net mijn beltegoed met 20€ opgewaardeerd omdat jullie het gratis  zouden verdubbelen. Maar tot nu toe is er niks verdubbeld 

Reputatie 1

Heb heden op dit nummer 0627315955 opgewaardeerd met 10 euro nog geen extra 10€ ontvangen

 

Graag nog dit bedrag op mijn gsm

Reputatie 7
Badge +17

@Steven Vodafone zou jij het nummer willen verwijderen i.v.m. privacy?

Reputatie 7
Badge +23

Hoi @Annelies 66 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik lees net op de webpagina van Vodafone deze info (staat helemaal onderaan bij veelgestelde vragen): De promo staat onderin je My Vodafone als extra bundel.

Zou je daar eens kunnen kijken of daar de extra bij staat?!

Waar staat dat ooit? 

Hoi @jacobus @Margo1958 @sander de greef @Akkie @FardauR @Annelies 66 

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik begrijp uit jullie berichten dat jullie opgewaardeerd hebben, maar nooit de verdubbeling hebben gekregen.
Ik help jullie graag hier mee verder. Dit is ook de reden waarom ik jullie topics heb samen gevoegd.

Zien jullie in My Vodafone bij tegoed een extra bundel met tegoed? 
Zo niet, kunnen jullie de gegevens aanvullen in jullie profiel en mij een seintje geven? 

Reputatie 7
Badge +23

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld! Ik weet alleen mijn Vodafone klantnummer niet

Ik heb gelijk even informatie over Prepaid Runners opgevraagd.
Zodra je opgewaardeerd heb, maak je als eerste gebruik van de extra “Runners” bundel. Als de “Runners” bundel op is, zal de reguliere bundel te voorschijn komen in My Vodafone. @jacobus @Margo1958 @sander de greef @Akkie @FardauR @Annelies 66 
De communicatie op de website wordt nog aangepast. Mijn excuses voor het ongemak! 

Reputatie 7
Badge +23

Bedankt voor deze info Steven

Reputatie 1

Ja ik weet nu van Vodafone, dat je gelijk met je opwaarderen een bundel krijgt, met naar liefst, 50 belminuten plus nog wat MB internet 

Heel netjes afgehandeld, dank je wel Vodafone

Vriendelijke groet Annelies

Graag gedaan @Annelies 66 

Nou, nou. Hoe is het mogelijk dat Vodafone met zijn Engelse zuinigheid en stugheid zo'n
actie houdt. Was echt verbaasd dat ik zo'n sms'je kreeg.
Deze actie moet voor prepaidklanten gewoonte worden.
Er zijn genoeg providers waarbij het tegoed altijd verdubbeld wordt.

Reputatie 7
Badge +23

Nou, nou. Hoe is het mogelijk dat Vodafone met zijn Engelse zuinigheid en stugheid zo'n
actie houdt. Was echt verbaasd dat ik zo'n sms'je kreeg.
Deze actie moet voor prepaidklanten gewoonte worden.
Er zijn genoeg providers waarbij het tegoed altijd verdubbeld wordt.

Niet elke provider is hetzelfde en als je ergens anders een betere prepaid hebt, dan zou ik gaan wisselen. Iedereen kan, en mag, dit gelukkig zelf beslissen. 

Hoi @LibertelRene,
Dankjewel voor je feedback. Bij ons is de verdubbeling van data of tegoed niet continu.
Dit is omdat wij door het jaar heen verschillende acties hebben waarbij wij wat extra willen doen voor onze prepaid klanten. 
Dit kan in de vorm van extra data of tegoed zijn etc.
Ik zal je feedback intern aankaarten hierover. Mocht er in de toekomst gekozen worden om het tegoed te verdubbelen, dan lees je dit terug op onze website.

Reputatie 1

Heb al gechat, met Stefan van Vodafone, je moet een account hebben, bij Nu Vodafone.

Dan kun je kijken, bij je bundel of die aan is, en heb gisteren gekeken en die is aan, heb nu 50 belminuten plus nog wat MB

Dus het klopt helemaal

 

Vriendelijke groet Annelies Jansen

Fijn om te horen @Annelies 66, dat het zichtbaar is in My Vodafone.
Alvast heel veel plezier met je extra tegoed!

Reputatie 1

Ha Steven, klopt je moet gewoon zelf alles goed nakijken.

Omdat ik al jaren en jaren klant ben, heb ik eerst een nieuw account gemaakt, heb nu een nieuwe gsm namelijk de Motorola 6e plus.

Heel wat betere gsm wat ik eerder heb gehad!

Ben verder heel tevreden over Vodafone, beter als KPN

Door de grens, hier in Limburg, bij Duitsland, heb je wat KPN betreft slecht bereik, nu met jullie veel beter.

Vriendelijke groet

 

Annelies Jansen

Motorla heb ik nooit als toestel gehad @Annelies 66.
Ik kan helaas niet oordelen over dat toestel.  Ik ben meer van de HTC, Samsung en Pixel toestellen.

In het zuiden is inderdaad een fijn bereik met Vodafone. 
Bijna overal (op enkele plekken na) is er een goede dekking in het zuiden. 
Ik heb geen idee hoe het netwerk van KPN is. :speak_no_evil:  Zolang ik  al een mobiel heb, zit ik bij Vodafone (toen der tijd Libertel).

Reputatie 1

 

Hallo Steven

Heb het toestel dit jaar bij BCC gekocht, dat je toch zelf kan kiezen welke provider.

KPN is hopeloos hier, mijn man en ik hebben allebei Vodafone, eerste reden, bij KPN moet je veel eerder opwaarderen en is veel duurder.

 

Daarom liever al Vodafone voor het bereik.

Zeggen die tegen mij, dat je geen extra geld hoeft te betalen bij een abonnement.

Dat denk ik wel, als toestel van de KPN is moet je wel maandelijks betalen.

Daarom is dit veel beter wat jullie hebben.

Plus ben dan van het gezeur af bij de KPN, zeggen ze dan krijg je €5.- ervan af van je andere abonnement je televisie en internet.

Denk dat dit niks uithaalt, een gsm kost steeds meer tegenwoordig.

Al vaak moeten aanhoren.

 

Vriendelijke groet

 

Annelies Jansen

 

 

 

Een GSM dien je altijd te betalen. Dat is ook bij ons. Je kunt daarvoor een lening aan gaan. En laten we eerlijk zijn, de toestellen worden steeds duurder. 
Mijn voorkeur gaat dan ook uit om het toestel in een keer te betalen bij de provider of een toestel los te kopen.
 

Groet,
Steven

Reputatie 1

Ha Steven

Bij ons ook, mijn man houdt hier echt niet van, dan blijf je steeds aan dat abonnement vastzitten.

Heb mijn leergeld wel gehad, toen ik jonger was, deed veel met gamen, niet te weten dat dit handenvol geld kwam.

Toen was ik ineens, fl. 1500.- gulden kwijt, aan de KPN

Iedereen kwaad natuurlijk!

Daarom ga hier nooit meer intrappen wat telefoon betreft, je moet eerst zelf iets verkopen, wat je heel erg vind.

Mijn man heeft me dat zo laten inzien, dat dit de beste leergang was

Plus ook nooit geen lening!

Was toen net zonder werk, om die leegte dan in te vullen.

Heb ook geleerd, veel werk zelf zoeken of een hobby.

Mijn vader zei toen, eerst sparen, wat je dan wilt hebben, dat heb ik dan ook met dit betere toestel dan gedaan.

Echt meer mogelijkheden en een groter display.

Na 1993 is alles beter met mij gegaan, en we zijn nu nog met 2020 bezig bijna 2021

Zeg dit niet altijd, maar toevallig denk ik nog hieraan,

 

Met vriendelijke groet Annelies Jansen

Reageer