Beantwoord

beperkte geldigheid van data bundel ?

  • 31 augustus 2020
  • 8 reacties
  • 141 keer bekeken

Goede morgen Vodafone,

Ik heb eind vorige maand een data bundel prepaid afgesloten FW1601215212

helaas is mij op dat moment niet medegedeeld dat het een maandbundel was…

Ik ben voorzichtig geweest met het verbruik nu zie ik dat het de rest van de bundel is gewist

dat wist ik niet !!!!

als ik daar erg in gehad zou ik op de camping niet gebruik gemaakt hebben van het beroerde netwerk van de camping 

 

zou jij nog iets voor mij kunnen doen ?

bij voorbaat dank 

Wijnand Hulst

icon

Beste antwoord door Energieboy 31 augustus 2020, 11:43

Hoi @WjHulst 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is natuurlijk heel erg vervelend en daar is normaal gezien niets meer aan te doen. Als je een maandbundel hebt genomen, en deze niet volledig hebt gebruikt, dan heb je je data kwijt. Maar let op, als het om een maandbundel gaat, dan gaat deze ook weer in in September. Als je dat niet wil dan moet je die maandbundel wel uitzetten!!

De bundels staat op deze pagina, kijk even welke code je moet sms’en om je maandbundel weer uit te zetten!! 

En of Vodafone iets voor je kan doen, geen idee. Dat zal iemand van Vodafone je moeten aangeven. Die komen hier online en dan zullen ze je bericht lezen en oppakken. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @WjHulst 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is natuurlijk heel erg vervelend en daar is normaal gezien niets meer aan te doen. Als je een maandbundel hebt genomen, en deze niet volledig hebt gebruikt, dan heb je je data kwijt. Maar let op, als het om een maandbundel gaat, dan gaat deze ook weer in in September. Als je dat niet wil dan moet je die maandbundel wel uitzetten!!

De bundels staat op deze pagina, kijk even welke code je moet sms’en om je maandbundel weer uit te zetten!! 

En of Vodafone iets voor je kan doen, geen idee. Dat zal iemand van Vodafone je moeten aangeven. Die komen hier online en dan zullen ze je bericht lezen en oppakken. 

Bij het aanzetten van de bundels, staan duidelijk de voorwaarden van de bundels.. Zodra je dan ook een bundel aanzet, ga je akkoord met de voorwaarden van de desbetreffende bundel. De voorwaarden van de bundels staan tevens op onze website.
Ik ga niks beloven, maar ik wil wel even met je mee kijken. Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik met je meekijken @WjHulst 

Beste Steven,

 

Ik besef met dat ik beter had moeten lezen

maar ik wil graag zoveel mogelijk anoniem blijven 

zelf vind ik dat ik veel moet invullen in de community page 

Wijnand 

Begrijp ik @WjHulst 
Als je wilt dat ik met je mee kijk, moeten de andere gegevens ook ingevuld zijn. 

Okee Steven, gedaan!!!

Ik mis nog je adres en postcode @WjHulst. Kun je deze invullen voor mij?

Dankjewel @WjHulst. Ik heb het bericht gelijk verwijderd ivm jouw privacy.
Uit coulance heb ik je eenmalig 1GB erop gezet. De 1GB blijft actief tot 29-9. Daarna zal deze bundel verwijderd worden.

 

Hartelijk dank Steven !!!
fijne dag verder ik zal er beter op gaan letten 

Wijnand