De regels voor het Prepaid board!

  • 21 mei 2019
  • 0 reacties
  • 331 Bekeken

Reputatie 6
Welkom in het Vodafone diensten – Prepaid gedeelte.

Om te zorgen voor een goede gang van zaken gelden in elke categorie de algemene huisregels. Het is belangrijk om deze te lezen voordat je een nieuw topic opent. Als de algemene huisregels niet worden nageleefd zullen de moderators je topic op slot zetten, je krijgt dan geen antwoord.

Om ervoor te zorgen dat je vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord is het belangrijk dat je je hier aan een aantal regels houdt:

Gebruik éérst de zoekfunctie!
Vind je geen topic over jouw onderwerp? Geef je topic dan een duidelijke titel. Dus NIET: “vraagje”, of “probleem”
Beschrijf duidelijk wat er aan de hand is, en wat je zelf al hebt getest.
Zorg voor duidelijk taalgebruik en gebruik punctuatie zodat anderen kunnen begrijpen waar je topic over gaat.

Wat hoort er bijvoorbeeld wel in het Vodafone Diensten – Prepaid gedeelte?
  • Algemene vragen en opmerkingen over Prepaid tarieven, BloX of andere zaken
  • Algemene vragen over aanbiedingen en acties
  • Algemene vragen over het simlockvrij maken van je toestel
Wat hoort er NIET in het Vodafone Diensten – Prepaid gedeelte?
  • Inhoudelijke vragen over je beltegoed zoals: mijn tegoed is op, hoe kan dat?
  • Vragen en opmerkingen zoals: Ik kan niet bellen, sms’en, of internetten
  • Andere vragen waarvoor je hulp nodig hebt van onze klantenservice
Hou altijd in gedachten dat vragen die je hier op het forum zet beantwoord moeten kunnen worden door andere forumgebruikers. Vragen die alleen beantwoord kunnen worden door een Vodafone medewerker horen niet thuis op het forum. Deze topics zullen dan ook zonder waarschuwing op slot worden gezet.

Moderators en administrators pakken geen privéberichten op. Soms is het bij uitzondering nodig dit toch te doen, als dit het geval is zal hier altijd expliciet om gevraagd worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.