Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes

Ik heb een nieuwe prepaid simkaart nodig. Hoe kan ik deze aanvragen?

Het kan wel eens gebeuren dat je een nieuwe simkaart nodig hebt. Bijvoorbeeld omdat je een ander formaat simkaart nodig hebt voor je nieuwe telefoon of omdat je huidige simkaart versleten is. Hieronder lees je hoe je een nieuwe simkaart kunt aanvragen.

Optie 1: Haal een nieuwe prepaid simkaart in een Vodafone winkel. Je krijgt hierbij de simkaart direct mee en de medewerker in de winkel kan je ook helpen met het overzetten van je telefoonnummers.

Optie 2: Je kunt ook een nieuwe simkaart bestellen bij een medewerker van onze klantenservice. Als je bestelt, krijg je de simkaart binnen 5 werkdagen thuis gestuurd. Een prepaid simkaart wordt actief opgestuurd, dus houd er rekening mee dat je dan tijdelijk niet bereikbaar bent.

Bekijk meer informatie over onze Prepaid mogelijkheden en het bestellen van een simkaart op deze pagina.

2 Reacties 2
Ruben1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

ik zit in het buitenland en ben mijn telefoon met prepaidkaart verloren. Nu krijg ik een mail van vodafone dat ik een nieuwe aan kan vragen via de klantenservice. Helaas bijna twee uur bezig geweest, niet gelukt. Omdat ik geen telefoon meer heb, kan sms-verificatie niet worden uitgevoerd. Ik word doorverwezen naar de winkel waar ik de prepaidkaart gekocht heb. 

 

Ik ben nog langere tijd in het buitenland, dus ik kan niet fysiek langsgaan in de winkel. Helaas heb ik nu te horen gekregen dat de vodafone winkel telefonisch niet bereikbaar is. Er is ook geen vodafone winkel in de buurt waar ik nu verblijf. Ik loop dus volledig vast.

 

Kan iemand mij helpen hoe ik toch op afstand aan mijn simkaart kan komen en mijn nummer kan behouden? Alvast hartelijk dank.

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Ruben1 
Ik heb je antwoord gegeven op je eigen topic. Dat leek mij wel iets makkelijker. Dus meer info op je eigen topic vraag

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic