AndréH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kosten van doorschakelen

Ik heb een privé (PrePaid) en zakelijk (abonnenment) Vodafone nummer. Beide SIM's zitten nu in een dual-SIM telefoon.
Nu ga ik op reis naar Azië en wil daar een locale SIM kopen voor internetgebruik. Daarnaast zit ik er niet op te wachten dat ik vanuit Nederland wordt gebeld op mijn privé-nummer en dan de kosten voor het doorzetten naar Azië op mijn prepaid kaartje geboekt krijg.
Kan ik, nu ik nog in Nederland ben, mijn pre-paid nummer doorschakelen naar mijn zakelijke nummer en op die manier de kosten van het doorzetten naar Azië op het zakelijke nummer laten komen? Ik begrijp natuurlijk wel dat ik de kosten van doorschakelen van privé naar zakelijk tegen de Nederlandse tarieven moet betalen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AndréH
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bij prepaid kun je alleen doorschakelen naar de Voicemail. Helaas is het niet mogelijk je nummer door te schakelen naar een ander (niet) Vodafone nummer. Zie ook deze info, is wel 2 jaar oud maar is nog van toepassing.

Ik zou dan maar op je voicemail inspreken dat je tijdelijk te bereiken bent op een ander 06 nummer, of je spreekt je voicemail in als je het nummer weet van je tijdelijke SIM-kaart in Azië. Dan heb jij er helemaal geen kosten aan.

In ieder geval heel veel plezier in Azië!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AndréH
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bij prepaid kun je alleen doorschakelen naar de Voicemail. Helaas is het niet mogelijk je nummer door te schakelen naar een ander (niet) Vodafone nummer. Zie ook deze info, is wel 2 jaar oud maar is nog van toepassing.

Ik zou dan maar op je voicemail inspreken dat je tijdelijk te bereiken bent op een ander 06 nummer, of je spreekt je voicemail in als je het nummer weet van je tijdelijke SIM-kaart in Azië. Dan heb jij er helemaal geen kosten aan.

In ieder geval heel veel plezier in Azië!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
AndréH
Mocht mijn antwoord je probleem hebben opgelost?
Ga naar het antwoord en geef aan dat dit het best antwoord is.
Daar help je andere klanten ook mee!

Bedankt ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic