Sticky

My Vodafone voor prepaid

  • 7 juni 2019
  • 0 reacties
  • 438 Bekeken

Reputatie 6
My Vodafone biedt steeds meer mogelijkheden. Je kunt er alles inzien met betrekking tot je tegoed en steeds meer zaken kun je hier zelf regelen. Maar wat kun je er nou precies mee en waar vind je dit?
Via onze website kun je inloggen op My Vodafone. Bij prepaid is het ook mogelijk om in te loggen via de My Vodafone App. Wat je precies kunt inzien en aan kunt passen via de website kun je hieronder lezen.


My Vodafone via de app


Laten we eerst My Vodafone via de app bespreken. Als je inlogt op de app zie je de volgende opties: Tegoed, Opwaarderen, Profiel, Bundels en Service. Wanneer je op een van de onderwerpen klikt, zie je in eerste instantie altijd een overzicht van jouw huidige prepaid tegoed. Hoeveel euro dat je nog over hebt, hoelang dit geldig is en de optie om dit online op te waarderen.
Daaronder komt vervolgens de informatie die hoort bij het onderwerp waar je op geklikt hebt. Hieronder volgt een korte beschrijving van wat je per onderwerp kunt vinden.

Tegoed
Dit spreekt een beetje voor zich. Je ziet hier hoeveel tegoed je nog hebt, welke bundel je eventueel hebt en tot wanneer dit geldig is. Verder heb je de optie om online op te waarderen. Ook kun je hier je bundels aan en uitzetten. Daarnaast lees je informatie over jouw tariefplan, (tarieven + voorwaarden), je simkaart + nummer en pukcode.

Opwaarderen
Hier vind je alle informatie over online opwaarderen & automatisch opwaarderen. Daarnaast kun je je opwaardeeroverzicht bekijken. Je ziet een lijst van je betaalrekeningen/creditcards. Ook de optie om gebruik te maken van Spoedtegoed staat onder dit kopje.

Profiel
Hier kun je je profiel beheren. Dat houdt in dat je je gegevens kunt wijzigen, zoals je profielfoto, notificaties kunt instellen of je inloggegevens maar ook bijvoorbeeld je profielnaam.

Bundels
Welke maandbundels zijn er op dit moment actief op jouw nummer? En welke opties heb je nog meer wat betreft beschikbare bundels voor jouw prepaid? Onder dit kopje zie je een mooi overzicht en kun je zelf de bundels aan-en afsluiten.

Service
Onder het kopje Service vind je onze dekkingskaart. Hierop kun je jouw postcode invoeren en daarmee checken of er storingen en/of werkzaamheden zijn in de omgeving waar jij je bevindt. Verder is er ook een aparte kaart beschikbaar voor onze 4G-dekking.
Daarnaast kun je onze Winkels zoeken, vind je de tarieven voor gebruik in het buitenland én heb je de 24/7 service-optie. Wij staan 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar om jou te helpen met jouw vragen en klachten. Dat kan via Facebook, Twitter, Chat, maar ook via onze Vodafone Community.

My Vodafone via de website


Als je via de website inlogt ( https://www.vodafone.nl/account/inloggen) vind je in principe dezelfde informatie als via de app. Na inloggen zie je bovenin een grijze balk met daarin de volgende onderwerpen: Mijn prepaid, Bundels, Opwaarderen, Instellingen, Vragen & verzoeken.

Mijn prepaid
My Vodafone opent zich op deze pagina. Hier zie je meteen een overzicht van je huidige tegoed en tot wanneer dit geldig is. Mocht je tot de ontdekking komen dat je tegoed wat aan de lage kant is, kun je dit ook meteen online opwaarderen.
Daaronder beheer je je bundels. Je kunt aangesloten of gewenste bundels aan-en uitzetten. Je ziet de gegevens van je simkaart (pukcode en simkaartnummer) en je standaardtarief.
Tot slot zie je onderaan de optie om je contactgegevens uit te breiden of aan te passen.

Bundels
Bij bundels zie je meteen bovenaan weer eerst een overzicht van je beltegoed + de geldigheid hiervan. Daaronder zie je alle opties voor jouw mobiele nummers om bundels aan-en uit te zetten.

Opwaarderen
Bij opwaarderen zie je exact hetzelfde als in de app: alle informatie over online opwaarderen & automatisch opwaarderen. Daarnaast kun je je opwaardeeroverzicht bekijken. Je ziet een lijst van je betaalrekeningen/creditcards. Tot slot zie je hier ook weer de optie om Spoedtegoed aan en uit te zetten.

Instellingen
Dit onderwerp komt in de app niet zo specifiek voor. Je kunt hier verschillende instellingen aanpassen: je privégegevens, de voicemail instellingen, het My Vodafone-account op zich, de datablokkade, de notificaties en je privacy-instellingen.

Vragen en verzoeken
Hier vind je bijvoorbeeld cases die door onze klantenservice voor je aangemaakt heeft omdat je een vraag, klacht of probleem hebt. Via dit tabblad kun je de voortgang zelf in de gaten houden. Daarnaast zie je een overzicht van eventueel gedane bestelling. Verder kun je telefonische overlast melden. Word je regelmatig lastiggevallen op je Vodafone nummer? Krijg je sms'jes van een sms-dienst die je niet wil krijgen? Meld het en wij stellen een onderzoek in. Tot slot krijg je opnieuw de optie om je persoonlijke gegevens te beheren zoals jij dat wilt.

Is dit zo duidelijk voor jou? Top! Heb je nog vragen, klachten of andere dingen die je onduidelijk vindt? Laat dit dan achter in een reactie onder dit topic of geef meteen je feedback door via de rode knop aan de rechterkant van je scherm.

0 reacties

Geen reactie

Reageer