Babbyy11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer niet in gebruik

Hallo,
Ik heb nu voor een aantal jaar een prepaid kaart van jullie. Nu kan ik alleen niet meer gebeld worden of bellen. Appen lukt nog wel. Je krijgt te horen dat het nummer niet in gebruik is. Terwijl ik het nummer al jaren heb. Ook geeft mijn mobiel aan dat er alleen noodoproepen beschikbaar zijn.

Ik heb een tijd niet opgewaardeerd. Maar dat hoefde ook niet meer volgens een sms die ik gekregen heb van jullie.

Is dit op te lossen?

Groetjes Lesly
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Babbyy11
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er bestaat een kans dat je Sim-kaart niet meer actief is omdat er toch binnen een bepaalde tijd, want deze regels waren anders voor 19 maart 2018, niet er mee bezig bent geweest. Om je niet verkeerde informatie te verstrekken is het beter dat je contact opneemt met de klantenservice van Vodafone (0800-0094). Die kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en waarom het nummer niet meer in gebruik is.

Succes in ieder geval en hoop dat je daar een juist antwoord krijgt. Laat je nog even weten wat er nu aan de hand was?!
Bedankt!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Babbyy11
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er bestaat een kans dat je Sim-kaart niet meer actief is omdat er toch binnen een bepaalde tijd, want deze regels waren anders voor 19 maart 2018, niet er mee bezig bent geweest. Om je niet verkeerde informatie te verstrekken is het beter dat je contact opneemt met de klantenservice van Vodafone (0800-0094). Die kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en waarom het nummer niet meer in gebruik is.

Succes in ieder geval en hoop dat je daar een juist antwoord krijgt. Laat je nog even weten wat er nu aan de hand was?!
Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic