arjan_fcs

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nummerbehoud prepaid

Ik heb een prepaid kaartje van vodafone gekocht omdat ik met mij huidige provider niet overal bereik heb. Mijn beltegoed is daar inmiddels op en nummerbehoud van vodafone is tijdelijk buiten werking voor prepaid. Dit tijdelijke probleem is nu inmiddels 6 weken. Ik zit inmiddels dus met het probleem dat ik een vodafone nummer heb wat niemand kent. En een ander nummer waarvan het tegoed op is en ik dus niet meer kan gebruiken om te bellen. Ik kan natuurlijk het tegoed weer opwaarderen maar dat vind ik weer zonde.
Wie heeft enig idee wat tijdelijk is bij Vodafone?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi arjan_fcs,

Dat duurt inderdaad al een tijdje. Sorry!
Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen het nummerbehoud handmatig voor jou in het systeem zetten.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi arjan_fcs,

Dat duurt inderdaad al een tijdje. Sorry!
Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen het nummerbehoud handmatig voor jou in het systeem zetten.
arjan_fcs
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes


Ik heb geen facebook of twitter. Wel ben ik langs geweest bij een Vodafone winkel op aanraden van de helpdesk. Daar konden ze mij niet helpen. De collega's van jou in deze winkel hebben goed hun best gedaan. En hebben ook contact opgenomen met de helpdesk. Daar werd verteld dat het nog wel een tijdje zou kunnen duren. Helaas geen melding over hoelang dit dan zou kunnen zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
arjan_fcs, het is bij mij helaas ook niet bekend hoe lang het nog gaat duren. Hopelijk is het snel opgelost. Zodra het weer mogelijk is zal het worden vermeld op https://vodafone.nl/nummerbehoud.
arjan_fcs
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Inmiddels weer 2 weken verder. De enige oplossing die ik tot nu toe gehoord heb is om een abbonement af te sluiten voor 10 euro per maand. In dat geval kan het nummer direct overgezet worden. Het wordt nu dus een berekening wat is goedkoper. een vodafone prepaid met een kpn prepaid welke doorgeschakeld is of maar voor een jaar een abbonement nemen en deze daarna overzetten naar prepaid van vodafone.
Weet toevalig iemand of het bij t-mobile ook zo'n probleem is om het nummer over te zetten? Zij hebben ook een redelijk bereik op de plek waar ik nu woon.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi,
Prepaid doorschakelen is zeker geen optie, je moet dan alles zelf betalen als mensen je bellen. Want het doorschakelen kost geld en dat moet jij ophoesten. Dan zou ik een abonnement nemen en kan je, zoals je zelf zegt, direct je nummer laten overzetten.

Ik kan je zeggen dat het bij elk bedrijf wel eens mis kan gaan met het omzetten van je nummer. Er is nooit een 100% garantie dat dit allemaal goed gaat, ook niet bij T-Mobile. Hoe dan ook, je neemt dan je nummer mee en er zijn problemen met nummerbehoud met Prepaid. Dan vraag ik me af of het wel werkt als je over gaat naar een andere provider??
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Heb gisteren vernomen van Vodafone dat je van prepaid naar abonnement gewoon je nummer kan meenemen. Daar is geen probleem mee. Dus mocht je dat willen doen, kan je dat gewoon doen. En verder kan je natuurlijk gewoon van een andere provider naar Vodafone ook aanvragen, geen problemen (mits de andere provider een probleem heeft natuurlijk). 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt arjan_fcs ?
iwasafi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem
Nummerbehoud naar Vodafone Prepaid lukt niet via website.
Klant service gebeld en beloofd dat het binnen 7 dagen geregeld wordt, vandaag een SMS gekregen dat het niet meer lukt en case wordt gesloten.
Weer gebeld, dan hoor ik the same : Er is een storing; maar van prepaid naar abonnement kan wel binnen 5 dagen !
Ik heb momenteel geen abonnement nodig , ik wil ff alleen op Prepaid zijn en bij mijn huidige provider heb ik slecht bereik .
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi arjan_fcs

Welkom op het forum. Ik zie dat er niemand nog gereageerd heeft. Het gaat inderdaad mis met het omzetten naar prepaid.
Ik wil je vragen om via Facebook of een Twitter een bericht te sturen zodat mijn collega's meteen met je hiervoor kunnen meekijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic