Justice010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaardering

Goedemiddag,
Gisteren (zondag 30 september) heb ik voor mijn zusje prepaid betaald (10 euro) echter heb ik wel betaald, alleen gaf jullie site na betaling aan dat er een storing was bij Ideal en dus de opwaardering mislukt is..
Nu is er wel 10 euro van mijn rekening afgehaald, zonder dat mijn zusje haar prepaid van 10 euro heeft.
Haar nummer was geblokkeerd, omdat er te lang niet is opgewaardeerd en door op te waarderen, werd je nummer weer "hersteld" dit is alleen niet gelukt door de foutmelding. (Eerder genoemd hierboven)
Het nummer van mijn zusje is:***************
Ik hoop dat hier zo snel mogelijk op gereageerd kan worden, zodat dit opgelost kan worden!

Met vriendelijke groet,
Joran

Moderator edit: Mobiel nummer verwijderd ivm privacy.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Justice010
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en onderzoeken. Vanuit de community kunnen we jammer genoeg niets doen want we zijn klanten die andere klanten helpen en privacy is erg belangrijk 🙂

Wil je niet bellen dan kan je ook een chat starten, als er iemand aanwezig is.
Succes en laat nog even weten of het gelukt is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Justice010
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en onderzoeken. Vanuit de community kunnen we jammer genoeg niets doen want we zijn klanten die andere klanten helpen en privacy is erg belangrijk 🙂

Wil je niet bellen dan kan je ook een chat starten, als er iemand aanwezig is.
Succes en laat nog even weten of het gelukt is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic