marhet

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overstappen Vodafone met behoud van huidige mobiele nummer

Momenteel ben ik het formulier aan het invullen, online lukt namelijk niet, maar ik hoef toch geen overstap datum in te vullen als ik naar prepaid overstap, dit opzeggen kan ik dan zelf doen.
Het is namelijk het volgende, ik heb een abonnement bij een andere provider, maar staat nog op naam van mijn ex, ik wil graag nummerbehoud houden maar kan het niet op mijn eigen naam zetten, advies was neem een prepaid van een andere provider met nummerbehoud, als dat is gedaan dan kan ik daarna weer overstappen naar mijn eigen provider.
Graag uw reactie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi marhet,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt een heel goed advies gekregen! Had het niet beter kunnen bedenken 🙂
Echter, je moet echt eerst een prepaid kaart kopen en dan opzeggen met nummerbehoud. Als je zelf het nummer gaat opzeggen dan kan het wel eens mis gaan en heb je het nummer niet meer. Kijk maar eens naar deze pagina, deze helpt je hoe je moet handelen.

In het kort:
1) Koop Prepaid bij Vodafone
2) Activeer deze Prepaid
3) Vraag gratis nummerbehoud aan, zie deze link
(ter info: nu nog even nummerbehoud regelen. Dat is zo gepiept. Geef ons de gegevens door van het nummer dat je wilt houden en wij regelen de rest. Let wel op de opzegtermijn als je een abonnement hebt.)
4) Simkaart omwisselen en klaar

Succes en veel plezier met je nieuwe Prepaid van Vodafone 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi marhet,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt een heel goed advies gekregen! Had het niet beter kunnen bedenken 🙂
Echter, je moet echt eerst een prepaid kaart kopen en dan opzeggen met nummerbehoud. Als je zelf het nummer gaat opzeggen dan kan het wel eens mis gaan en heb je het nummer niet meer. Kijk maar eens naar deze pagina, deze helpt je hoe je moet handelen.

In het kort:
1) Koop Prepaid bij Vodafone
2) Activeer deze Prepaid
3) Vraag gratis nummerbehoud aan, zie deze link
(ter info: nu nog even nummerbehoud regelen. Dat is zo gepiept. Geef ons de gegevens door van het nummer dat je wilt houden en wij regelen de rest. Let wel op de opzegtermijn als je een abonnement hebt.)
4) Simkaart omwisselen en klaar

Succes en veel plezier met je nieuwe Prepaid van Vodafone 🙂
marhet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oke maar dan krijg ik alsnog geen abonnement bij de andere provider op mijn meisjesnaam, dat is dus het hele punt als jullie het over zetten, kan ik niet gewoon het nummer van een andere provider overzetten op een prepaid van vodafone, ik zelf zeg daarna mijn abonnement bij de andere aanbieder op, en neem dan mijn nummer van prepaid vodafone mee naar de andere aanbieder met abonnement
Het enige punt is dus dat ik een abonnement wil op mijn meisjesnaam
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je het helemaal netjes wil doen moet je deze pagina volgen (Je abonnement overdagen).
Dan weet je zeker dat het helemaal volgens de regels gaat.

LET OP: dit is geldig voor Vodafone!
Mocht je een andere provider hebben dan moet je daar kijken hoe ze dat regelen.
marhet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels heb ik alles gedaan zoals er beschreven is, we zijn nu 3 weken verder, echter heb ik nog steeds niets vernomen van vodafone????
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met mijn collega's marhet via Twitter, Facebook of via de chat.
Zij kunnen met je meekijken of het al aangepast is. In verband met privacyredenen kunnen we vanuit hier niet in de systemen.
marhet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
oke bedankt voor je reactie
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic