Daisy2709

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil een abonnement nemen kan ik mijn prepaid tegoed dan meenemen naar mijn abonement 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hallo @Daisy2709 ,

 

Als jij van Vodafone Prepaid naar een Vodafone abonnement wilt switchen is dat zeker mogelijk! Zorg ervoor dat er wel een beetje tegoed op je huidige simkaart staat.

Je ontvangt uiteindelijk het tegoed op je simkaart terug via één van je eerste rekeningen. Je leest er ook meer over hier.

Nog een fijne avond!

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hallo @Daisy2709 ,

 

Als jij van Vodafone Prepaid naar een Vodafone abonnement wilt switchen is dat zeker mogelijk! Zorg ervoor dat er wel een beetje tegoed op je huidige simkaart staat.

Je ontvangt uiteindelijk het tegoed op je simkaart terug via één van je eerste rekeningen. Je leest er ook meer over hier.

Nog een fijne avond!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Daisy2709 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je bij ons een mobiel abonnement wilt nemen. Ik zie dat @SamsungExpert je al heeft voorzien van het juiste antwoord op jouw vraag. Helemaal super! Als aanvulling heb ik je nog een e-mail gestuurd met een link naar onze abonnementen. Bestel je via mijn link, dan krijg je hierdoor nog iets meer korting per maand. Altijd leuk meegenomen! 

Daisy2709
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia

Het is bedoeld voor de telefoon van mijn vrouw. 

Ik heb de link geprobeerd met de code maar kom dan uit bij mijn email adres en dat is niet de bedoeling.

Kan ik een  code voor haar krijgen zodat ze deze met haar telefoon en email kan gebruiken.

Alvast bedankt

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Daisy2709 
Dat is zeker mogelijk! Wil je in jouw Community profiel dan bij bijvoorbeeld de vraag om je postcode het e-mailadres van jouw vrouw vermelden? Dan zorg ik dat zij de link krijgt toegestuurd. 

Daisy2709
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het email adres van mijn vrouw staat bij de poscode.

Alvast namens haar bedankt

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Geregeld hoor @Daisy2709. De voucher zal zo in haar mailbox verschijnen. Hopelijk zit er iets leuk voor jouw vrouw tussen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic