BobK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid data bundel vernieuwen voor einde maand

Ik maak gebruik van een prepaid sim kaart voor een mobiel wifi kastje. Op 20 april heb ik een bundel van 6Gb geactiveerd. Deze is geldig tot 19 mei. Op 17 mei was mijn bundle op. Ik wilde een nieuwe bundel van 6Gb kopen, maar via de website lukt dit niet. De bundel van 6Gb kan ik alleen uitschakelen (zodat deze op 19 mei niet wordt vernieuwd). En dan staat er bij de 6Gb bundle: AAN, gaat automatisch uit op 19 mei. Omdat ik op 18 mei niet zonder data wilde zitten, heb ik een 4Gb bundel geactiveerd.

Mijn vraag is: Hoe activeer ik de bundel die ik nu heb per direct opnieuw?

Lijkt me handig als je kan kiezen dat een bundel uiterlijk na een maand vernieuwt, maar ook als de bundel voor het einde van die maand al op is. 

Nb. SMS versturen voor activeren van een nieuwe bundel lukt niet vanaf het mobiele wifi kastje.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @BobK 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Maandbundels gaan automatisch door als je voldoende tegoed hebt op je simkaart. Maar als deze voor het eind van de maand op is, dan kan je deze niet nog eens gebruiken. Wel kan je, wat je zelf al hebt gedaan, een ander maandbundel nemen en die dan gebruiken. Of een hoger aantal MBs nemen met de hoop dat die dan wel op raakt. 

Je kan online je tegoed opwaarderen, meer info:
https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml?webSyncID=01e3309d-ae10-ab11-ae82-9...

Bekijk in context

2 Reacties 2
John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes

Dat is helaas niet mogelijk.

Je kan dezelfde bundel niet kopen, zolang je bundel niet is verlopen, ook niet als je data al veel eerder op is.

Je kan er wel daarnaast Dag internet bundels kopen, wat handig kan zijn als je net 1 of 2 dagen te kort komt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @BobK 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Maandbundels gaan automatisch door als je voldoende tegoed hebt op je simkaart. Maar als deze voor het eind van de maand op is, dan kan je deze niet nog eens gebruiken. Wel kan je, wat je zelf al hebt gedaan, een ander maandbundel nemen en die dan gebruiken. Of een hoger aantal MBs nemen met de hoop dat die dan wel op raakt. 

Je kan online je tegoed opwaarderen, meer info:
https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml?webSyncID=01e3309d-ae10-ab11-ae82-9...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic