H. Broekman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid naar abonnement

Mijn zoon heeft een vodafone prepaid sim. Ik zou graag voor hem een abonnement af willen sluiten en de factuur zou op mijn naam moeten komen. Ik heb ook een abonnement bij vodafone.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @H. Broekman 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat lief dat je voor jouw zoon een mobiel abonnement wilt afsluiten. In veel situaties kan dit veel voordeliger zijn als een prepaid simkaart. Zoals @Energieboy al aangeeft is dit zeker mogelijk en heeft hij je ook al handige informatie gegeven wat betreft nummerbehoud. Super! Ik heb zojuist een voucher naar jouw e-mailadres laten versturen. Via deze link vind je ons aanbod met abonnementen. Bestel je via mijn link, dan krijg je de mobiele abonnementen nog ietsjes goedkoper dan ze bij ons op de website staan. Altijd mooi meegenomen en zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan staan we met zijn allen voor je klaar. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @H. Broekman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed, en leuk, dat je een abonnement voor je zoon aan wil schaffen. Ik kan je zeggen dat dit mogelijk is. Je kan zijn prepaid, met nummerbehoud, meenemen naar een abonnement die jij op je naam neemt. 

De informatie die je nodig hebt kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

 

Belangrijk om te weten:
Zorg ervoor dat er nog wel een klein beetje prepaid-tegoed op je sim staat op de datum dat je nummer over gaat. Als je namelijk geen prepaid-tegoed meer hebt, kan het zijn dat je nummer afgesloten wordt en lukt het niet om je nummer mee te nemen. Je krijgt je resterende prepaid-tegoed terug via één van je eerste rekeningen

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen @H. Broekman 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat lief dat je voor jouw zoon een mobiel abonnement wilt afsluiten. In veel situaties kan dit veel voordeliger zijn als een prepaid simkaart. Zoals @Energieboy al aangeeft is dit zeker mogelijk en heeft hij je ook al handige informatie gegeven wat betreft nummerbehoud. Super! Ik heb zojuist een voucher naar jouw e-mailadres laten versturen. Via deze link vind je ons aanbod met abonnementen. Bestel je via mijn link, dan krijg je de mobiele abonnementen nog ietsjes goedkoper dan ze bij ons op de website staan. Altijd mooi meegenomen en zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan staan we met zijn allen voor je klaar. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic