sander de greef

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid nummer not available

Ik heb een prepaid kaart voor mijn zoon gekocht toen hij 10 werd. Deze werkt echter niet meer. De SIM kaart is kennelijk gedeactiveerd? Maar whatsapp werkt wel en gebruikt ook een uniek nummer.

Hoe wordt de sim dan weer actief?

In de winkel is dit helaas nooit uitgelegd. prepaid werkt altijd meneer....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hallo sander de greef
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als een prepaid in 6 maanden niet is gebruikt dan zal deze worden gedeactiveerd en is deze niet meer te gebruiken. Voor meer prepaid info, zie: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

Je whatsapp werkt nog omdat Whatsapp niet weet dat het nummer niet meer actief is. Deze moet je natuurlijk wel weer een x aanpassen als je weer een nieuw nummer hebt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hallo sander de greef
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als een prepaid in 6 maanden niet is gebruikt dan zal deze worden gedeactiveerd en is deze niet meer te gebruiken. Voor meer prepaid info, zie: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

Je whatsapp werkt nog omdat Whatsapp niet weet dat het nummer niet meer actief is. Deze moet je natuurlijk wel weer een x aanpassen als je weer een nieuw nummer hebt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik raad wel aan om een ander nummer aan te vragen en deze in whatsapp te wijzigen. Doe je dit niet en het nummer wordt weer vrijgegeven, dan krijgt de desbetreffende persoon alle berichten in te zien via whatsapp en ook alle nieuwe berichten binnen.

Zoals al aangegeven wordt, dien je wel op tijd op te waarderen, te bellen etc. Doe je dit niet vervalt het nummer en is het niet meer opnieuw te activeren. Je bent dan ook het nummer kwijt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic