Kirsieeeeeee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid opwaarderen

Hallo,
ik probeer mijn prepaid op te waarderen alleen krijg ik een fout melding dat het mobiel nummer niet geschikt is voor opwaarderen. nu vraag ik me af hoe kan ik alsnog mijn prepaid opwaarderen?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kirsieeeeeee
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je weet zeker dat je een Vodafone nummer hebt? ??
Als je er zeker van bent dat je Sim-kaart actief is, probeer jezelf eens te bellen en bel zelf ook even om te kijken dat die het nog doet, dan zou je eventueel online opwaarderen via deze pagina (https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml). Mocht het dan nog steeds problemen zijn, bel met de klantenservice of ga een chat aan in je My Vodafone.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Kirsieeeeeee is het inmiddels verholpen?

Mocht het antwoord hier zijn gegeven het juiste antwoord zijn, laat het weten via Best Antwoord.
Je hebt er andere Community klanten ook mee, bedankt!
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt eventueel ook eens een andere browser proberen of de cookies verwijderen Kirsieeeeeee
Daarnaast kun je ook een opwaardeerbon kopen via verschillende winkels en tankstations
Wessel.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Kirsieeeeeee,



Probeer eens 1200 te bellen als je vodafone klant bent kan je optie 1 en weer 1 indrukken dan vul je je 12 cijferige in en eindig je met een #.
Ook kan je nog *102*"je 15 cijferige code"# proberen.
Als dit allemaal niet werk raad ik je aan contact op te nemen met onze klanten service de snelste manier is dan 1200 bellen optie 1 optie 9.

Met vriendelijke groet,
Wessel :grinning:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic