Pippa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid... Rare bundels in app en my vodafone

Heb een prepaid SIM pas gekregen. Beltegoed op gezet en vandaag een DAG bundel van 10Gb. geactiveerd.

In de app staan nu voor dit telnr. 3 bundels: de dagbundel met enig verbruik, dus net geen 10Gb. meer, maar ook een bundel van € 1.500 met nog € 1.500 beschikbaar en een bundel van 1,42Gb. met 1,42Gb. beschikbaar.

Huh?

Wat zijn die laatste 2 bundels?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pippa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad is die dagbundel uiteraard nu weg. Net als die andere twee.

Dank voor de suggestie dat die 1,42Gb. Voor het buitenland is.

Ik lees in het archief 2020 dat er nog iemand anders was met die € 1500 bundel. Heel merkwaardig. Ik denk dat het een bug is.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Pippa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is iets voor een medewerker van Vodafone om naar te kijken. Misschien helpt deze informatie ook al wel, wat onder de info staat van de dagbundel op deze pagina van Vodafone: Van de 10 GB waar je in Nederland over beschikt, kun je 1,4 GB in de EU gebruiken. Dagbundels zijn geldig tot 23.59 u. op de dag van aankoop, ongeacht het tijdstip van aankoop.

 

Die 1,4GB die je ziet staan was voor 1,4GB in de EU gebruiken en dat heb je niet gedaan want je zit gewoon in Nederland. En dat met die belminuten zal wel 1,50 euro zijn. Je dagbundel is nu wel verlopen want die liep gisteren tot 23:59 uur!

Maar een Vodafone medewerker komt hier ook langs op de community en die kan altijd even met je mee kijken wat er aan de hand is. Wacht nog even en dan komt het wel goed. Die kunnen in het systeem kijken en je een betere uitleg geven. Ben er zelf ook wel benieuwd naar 

Pippa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad is die dagbundel uiteraard nu weg. Net als die andere twee.

Dank voor de suggestie dat die 1,42Gb. Voor het buitenland is.

Ik lees in het archief 2020 dat er nog iemand anders was met die € 1500 bundel. Heel merkwaardig. Ik denk dat het een bug is.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Pippa wrote:

Inderdaad is die dagbundel uiteraard nu weg. Net als die andere twee.

Dank voor de suggestie dat die 1,42Gb. Voor het buitenland is.

Ik lees in het archief 2020 dat er nog iemand anders was met die € 1500 bundel. Heel merkwaardig. Ik denk dat het een bug is.

 

Als je denkt dat het een bug is dan kan je dit melden via de My Vodafone app. 
Ga op die pagina staan waar je de fout hebt ontdekt, druk dan op 24/7 logo (rechts boven in beeld) en klik op feedback. Dan kan je daar melden dat je bedrag niet goed staat en dan gaan het direct naar de juiste afdeling en die kan er dan naar kijken en je informatie terug koppelen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic