Catlove

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid tegoed besteden.

Kan in betalingen verrichten met mijn prepaidtegoed? Of kan bij het nemen van een abonnement het prepaid tegoed gebruikt worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Catlove
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is me niet helemaal duidelijk wat je nu wenst.
Heb je nu een prepaid kaartje en wil je een abonnement afsluiten met nummerbehoud, dat kan. Kom je van prepaid? Dan kun je direct overstappen. Je prepaid tegoed kun je niet meenemen, deze moet je dus eerst zien op te maken voor je overstapt naar een abonnement.

Bedoel je dat je met je telefoon aankopen wenst te doen in Google Play Store en dat je dit dan kan betalen met je tegoed, dat kan. Zie voor meer info over betalen bij Google Play Store op deze pagina.

Betalingen doen met je kaart bij andere bedrijven is niet mogelijk. Voorheen had je Vodafone Wallet, maar deze dienst is per 28 juni 2018 gestopt en daarom niet meer mogelijk om te gebruiken, lees deze pagina op de Community. Heb je toch een andere vraag dan ik uit je tekst haal, laat het dan nog even weten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Catlove
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is me niet helemaal duidelijk wat je nu wenst.
Heb je nu een prepaid kaartje en wil je een abonnement afsluiten met nummerbehoud, dat kan. Kom je van prepaid? Dan kun je direct overstappen. Je prepaid tegoed kun je niet meenemen, deze moet je dus eerst zien op te maken voor je overstapt naar een abonnement.

Bedoel je dat je met je telefoon aankopen wenst te doen in Google Play Store en dat je dit dan kan betalen met je tegoed, dat kan. Zie voor meer info over betalen bij Google Play Store op deze pagina.

Betalingen doen met je kaart bij andere bedrijven is niet mogelijk. Voorheen had je Vodafone Wallet, maar deze dienst is per 28 juni 2018 gestopt en daarom niet meer mogelijk om te gebruiken, lees deze pagina op de Community. Heb je toch een andere vraag dan ik uit je tekst haal, laat het dan nog even weten.
Catlove
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Hoi Catlove
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is me niet helemaal duidelijk wat je nu wenst.
Heb je nu een prepaid kaartje en wil je een abonnement afsluiten met nummerbehoud, dat kan. Kom je van prepaid? Dan kun je direct overstappen. Je prepaid tegoed kun je niet meenemen, deze moet je dus eerst zien op te maken voor je overstapt naar een abonnement.

Bedoel je dat je met je telefoon aankopen wenst te doen in Google Play Store en dat je dit dan kan betalen met je tegoed, dat kan. Zie voor meer info over betalen bij Google Play Store op deze pagina.

Betalingen doen met je kaart bij andere bedrijven is niet mogelijk. Voorheen had je Vodafone Wallet, maar deze dienst is per 28 juni 2018 gestopt en daarom niet meer mogelijk om te gebruiken, lees deze pagina op de Community. Heb je toch een andere vraag dan ik uit je tekst haal, laat het dan nog even weten.

Dank je wel voor de uitleg! Het is nu helemaal duidelijk!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic