Amber van Straa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaidbedrag overzetten naar abonnement

Ik heb nog een bedrag op mijn prepaid tegoed staan, maar ik ga nu een abonnement nemen waarbij ik onbeperkt sms-en heb. Is er een manier dat ik het overige bedrag op mijn prepaidkaartje terug kan krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Amber van Straalen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je bij Vodafone van prepaid naar een abonnement gaat dan krijg je dat geld, wat op je prepaidkaart staat, terug op je rekening (dus dat gaan ze dan verrekenen). Als je overstapt naar een andere provider dan kan dit niet en moet je je tegoed opmaken. Maar let op, maak dan niet alles op anders kunnen ze het nummer niet meer overzetten!

Maar blijf je bij Vodafone, dan is er niets aan de hand en raak je het geld niet kwijt en verrekenen ze het voor je. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Amber van Straalen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je bij Vodafone van prepaid naar een abonnement gaat dan krijg je dat geld, wat op je prepaidkaart staat, terug op je rekening (dus dat gaan ze dan verrekenen). Als je overstapt naar een andere provider dan kan dit niet en moet je je tegoed opmaken. Maar let op, maak dan niet alles op anders kunnen ze het nummer niet meer overzetten!

Maar blijf je bij Vodafone, dan is er niets aan de hand en raak je het geld niet kwijt en verrekenen ze het voor je. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Amber van Straalen . Welkom hier. 

 

Goede vraag. Heel logisch ook! @Energieboy  heeft je het goede antwoord al gegeven. Blijf je bij Vodafone? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic