oma1957

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaidtegoed verdwenen!

Ik heb een nieuwe simkaart geregistreerd en kreeg dus extra beltegoed. Ik gebruik de simkaart in mijn tablet en gebruik deze alleen op vakantie. Thuis is de tablet verbonden via WIFI.
Op vrijdag 3aug. kreeg ik een sms dat op 5aug. de 3GB automatisch verlengd zou worden.
Op zaterdag 4 aug. kreeg ik een sms dat ze hem stopgezet hebben, na een sms van mij.
Op 23aug. heb ik een sms ontvangen dat mijn beltegoed nog 2,95 was, maar hoe kan er beltegoed verdwijnen als ik de tablet niet gebruik en verbonden is met mij wifi netwerk?

Volgens mij had ik nog 20euro over om een bundel aan te zetten voor de volgende vakantie en het is allemaal weg. Ik wil dat geld terug.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi oma1957
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op deze vragen kan ik geen antwoord geven omdat ik niet werk bij Vodafone en Vodafone zal deze ook niet verstrekken via de Community vanwege Privacy.

Daarom adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je helpen! Je kan ook via via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Via bovenstaande krijg je antwoord op je vraag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi oma1957
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op deze vragen kan ik geen antwoord geven omdat ik niet werk bij Vodafone en Vodafone zal deze ook niet verstrekken via de Community vanwege Privacy.

Daarom adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je helpen! Je kan ook via via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Via bovenstaande krijg je antwoord op je vraag!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @oma1957,

Jouw beltegoed checken kunnen we inderdaad alleen via de klantenservice. Heb je ondertussen contact gehad met ons? We zijn benieuwd naar een update.

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, is dit topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic