1
Vraag
2
Reacties
WanpakuNL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Resterend VF prepaid beltegoed verrekend bij overstap naar VF sim only?

Hi, ik overweeg om over te stappen van VF prepaid naar VF sim only - Start 12 mnd.

Op dit moment heb ik nog 63 EUR beltegoed. Krijg ik deze verrekend/vergoed zodra de sim only ingaat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WanpakuNL 
Ja, het geld dat je nog als tegoed hebt op je Vodafone Prepaid kaart gaat mee naar je abonnement en zal dan in mindering worden gebracht op je rekening. Dus je kan, zonder verlies, gewoon overstappen. 
 

Info van Vodafone:

  • Zorg ervoor dat er nog wel een klein beetje prepaid-tegoed op je simkaart staat op de datum dat je nummer over gaat. Als je namelijk geen prepaid-tegoed meer hebt, kan het zijn dat je nummer afgesloten wordt en lukt het niet om je nummer mee te nemen.
  • Je krijgt je resterende prepaid-tegoed terug via één van je eerste rekeningen


Zie deze pagina voor meer info over overstappen van prepaid naar abonnement met nummerbehoud: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WanpakuNL 
Ja, het geld dat je nog als tegoed hebt op je Vodafone Prepaid kaart gaat mee naar je abonnement en zal dan in mindering worden gebracht op je rekening. Dus je kan, zonder verlies, gewoon overstappen. 
 

Info van Vodafone:

  • Zorg ervoor dat er nog wel een klein beetje prepaid-tegoed op je simkaart staat op de datum dat je nummer over gaat. Als je namelijk geen prepaid-tegoed meer hebt, kan het zijn dat je nummer afgesloten wordt en lukt het niet om je nummer mee te nemen.
  • Je krijgt je resterende prepaid-tegoed terug via één van je eerste rekeningen


Zie deze pagina voor meer info over overstappen van prepaid naar abonnement met nummerbehoud: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

WanpakuNL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Merci!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic