Desireevandenbe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sim kaart activeren

Goedemorgen,

vandaag heb ik mijn sim-kaart ontvangen.
In de brief stond dat ik de sim-kaart eerst moet activeren.
De stappen die in de brief stonden ben ik nagegaan.
Ik moest nog wel even een account aanmaken.
Dit ging allemaal prima, totdat ik een code kreeg op mijn nieuwe nummer.
Ik kreeg netjes de sms-code binnen, maar wanneer ik de sms-code ingevoerd heb, geeft hij aan dat de invoer niet goed is.
Ik heb het meerdere malen geprobeeerd, maar hij blijft dezelfde foutmelding geven.
Ik kan wel bellen en gebeld worden.
Wat is er niet goed gegaan?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Desiree van den Bemt
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Je kunt wel bellen en gebeld worden, geldt dit ook voor sms berichten en internet?

Voer je alle cijfers/letters goed in en heb je wellicht niet per ongeluk een spatie toegevoegd. Als het bovenstaande niet van toepassing is gaat er mogelijk iets mis met het aanmaken van je MyVodafone account, hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice. Wellicht is het telefonisch op te lossen, mocht dit ook niet lukken zal een case worden aangemaakt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Desireevandenbe, is het inmiddels nog gelukt?
Desireevandenbe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Marc,

Ja hoor, het is allemaal gelukt.
Bedankt voor de heldere uitleg.

Met vriendelijke groet,
Desiree van den Bemt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic