Herman1980

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart

Hoi met herman ik had voor een hele tijd terug een simkaart gekocht voor mijn dochter maar hoe.kan het dat dat nummer nu iemand anders heeft ik vind dit niet normaal meer want het nummer is een tijdje niet actief geweest omdat het telefoontje kapot was van mijn dochter??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Herman1980 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik mag hier uitgaan van een prepaid simkaart? Zo ja, dan volgt de volgende informatie die Vodafone op de website heeft staan: Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

Het nummer van je dochter is dus een lange tijd niet actief geweest en dan geeft het Vodafone het recht om het nummer te blokkeren, buiten werken te stellen, te wachten, en dan weer uit mag geven. Dat is nu ook gebeurd. 

Meer info, lees deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Herman1980 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik mag hier uitgaan van een prepaid simkaart? Zo ja, dan volgt de volgende informatie die Vodafone op de website heeft staan: Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

Het nummer van je dochter is dus een lange tijd niet actief geweest en dan geeft het Vodafone het recht om het nummer te blokkeren, buiten werken te stellen, te wachten, en dan weer uit mag geven. Dat is nu ook gebeurd. 

Meer info, lees deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes


Zodra een nummer 6 maanden niet gebruikt is, wordt het nummer bij prepaid uit de lucht gehaald. 
Dit staat ook in de voorwaarden van prepaid en in de link die @Energieboy heeft gedeeld.
Zodra een nummer bij prepaid is geannuleerd, wordt het nummer een bepaalde tijd niet uitgegeven. Vervolgens na een bepaalde periode kan een andere klant het nummer krijgen. 
Als een nummer geannuleerd is, is het ook niet meer mogelijk om deze opnieuw te activeren bij prepaid.

Heb je hier nog vragen over @Herman1980?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic