Pandora

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte service mbt rampzalige nummerbehoud aanvraag

in juli wilde ik overstappen van vodafone abbo naar vodafone prepaid. sindsdien werkt mijn nummer niet meer. vodafone zegt, oh het staat actief op je nieuwe prepaid simkaart, maar als je probeert te bellen is het nummer niet bereikbaar.

vaak gebeld met 1200, meerdere keren naar de winkel geweest. meerdere cases aangemaakt. maar NOOIT wat gehoord van vodafone tussen de contacten door, totdat ik vandaag opeens een mail kreeg dat de case is gesloten. zo maar. geen info met hoe het ervoor staat.

inmiddels ben ik dus van juli tot november onbereikbaar op mijn eigen nummer.
net chat gesprek gehad in de app, en deze mevrouw verteld mij dat ze mij alleen kan vertellen wat er in het systeem staat. oftewel, niemand kan daadwerkelijk mijn probleem oplossen.

Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, zonder oplossing, maandenlang wachtend op een reactie van vodafone. niks.

slechte service!! niet te geloven. nooit problemen gehad met nummerbehoud in de veertien (!) jaar hiervoor, met mijn overstappen tussen verschillende providers. één keer overstappen binnen vodafone en mn nummer is weg. onvoorstelbaar,

dankjewel vodafone! voor niks.

stap dus vooral niet over van vodafone abbo naar vodafone prepaid, lijkt me niet verstandig.
5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Pandora

Welkom op de Community!

Als ik je bericht lees, kan ik mij voorstellen dat je er klaar mee bent en dat je hierin een oplossing wilt hebben.
Wat er precies mis gaat bij ons, kan ik helaas vanuit hier niet controleren voor je.
Wegens privacyredenen kunnen wij vanuit hier helaas niet in de systemen.

Ik wil je vragen om ons een bericht te sturen via de chat, Facebook of via Twitter. Hierdoor kunnen we met je meekijken en eventueel indien mogelijk schakelen met de technische dienst.
Ik hoop dat het alsnog snel wordt opgelost!
Pandora
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel aardig van je dat je voorstelt om contact op te nemen op die manier, maar dat had ik dus al gedaan.

Ik heb ipv een klacht ingediend en wat raar, ik heb binnen 24u duidelijkheid over de situatie.

21 juli nummebehoud aangevraagd, 24 juli zou overstap in werking gezet zijn, maar toen is alleen mijn abbonement stopgezet. Mijn nummer staat ondertussen als actief op mijn prepaidkaart in jullie systeem, maar hij is niet bereikbaar. En diegene die mij dit antwoord gestuurd heeft zegt dat ik te laat was met nummerbehoud aanvraag. Ik was echter niet te laat.

Maar omdat uw collega dat nu heeft gezegd zou het onmogelijk zijn om mijn nummer terug te krijgen?? Want volgens uw collega kan het nummer niet op de kaart gezet worden? Echter het nummer staat volgens het systeem op de kaart??!!

Ik neem aan dat uw collega's mijn klacht kunnen vinden, degenen die daarover gaan tenminste, Kunt u AUB ervoor zorgen dat men fatsoenlijk met mijn klacht omgaat zodat ik ZEKER weet dat ik mijn nummer kwijt ben ipv alleen omdat iemand dat zegt vanwege het volgen van het protocol?

Want tot nu toe heeft IEDEREEN tegen mij gezegd dat het nummer actief is op de kaart. Kan me niet voorstellen dat die nu weg is. Er is ergens een systeemfout geweest neem ik aan en ik wil mijn laatste poging doen om het terug te krijgen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik begrijp je frustratie @Pandora. Maar wat Steven al aangaf: het forum is niet het juiste kanaal hiervoor. We hebben geen beschikking over de systemen die nodig zijn om dit voor je op te lossen. Ik raad je echt aan om ons nog eenmaal een berichtje te sturen via Facebook of Twitter. Mijn collega's zoeken dit graag voor je uit.
Pandora
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon wrote:
Ik begrijp je frustratie @Pandora. Maar wat Steven al aangaf: het forum is niet het juiste kanaal hiervoor. We hebben geen beschikking over de systemen die nodig zijn om dit voor je op te lossen. Ik raad je echt aan om ons nog eenmaal een berichtje te sturen via Facebook of Twitter. Mijn collega's zoeken dit graag voor je uit.


zoals ik heb aangegeven, ik vroeg of jullie contact op kunnen nemen met jullie collega's. niet om in de systemen te kijken.. maar oke blijkbaar is het te veel gevraagd. ik ga op zoek naar een andere provider, tot ziens!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat Sharon hiermee probeert aan te geven is Pandora
Wij hebben geen inzicht in de systemen. Wij zien dan ook niet welke klachten er allemaal via e-mail binnen komen etc.
Hierdoor hebben wij dan ook geen mogelijkheid om iets door te spelen naar onze collega's toe.
Het forum is voor klantvragen die beantwoord worden door andere klanten.
Ik zal dit topic dan ook sluiten omdat wij geen mogelijkheid hebben om je hierin verder te helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic