Mysterious122

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart niet verzonden

ik heb bijna 2 maanden geleden een vodafone simkaart besteld via de website, dit was een actie van de free you simkaart, deze zou ik binnen 5 dagen ontvangen, na een week zonder telefoon nummer gezeten te hebben heb ik contact opgenomen met de klantenservice en bleekt het dat er niets verzonden was. volgens de klanten service kon ik een gratis simkaart ophalen bij een dichtst bijzijnde vodafone zaak. vervolgens moest ik toch betalen tot mijn verbazing, maar ik moest toch weer bereikbaar worden, dus heb ik de simkaart maar gekocht.

nu krijg ik na 2 maanden mijn gratis sim you kaart binnen waar ik dus eigenlijk niets meer aan heb.

ik dacht er goed aan te om naar vodafone over te stappen, maar om zolang te moeten wachten op een simkaart? erg jammer.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mysterious122
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat een vervelend verhaal en kan me heel goed voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent in Vodafone. Normaal duurt het niet zo lang voordat dat men een Sim kaart binnen krijgt en snap dan ook niet waarom het zo lang heeft moeten duren. Ik weet niet of je inmiddels al een My Vodafone account hebt, maar als dit zo is dan zou ik via de chat toch nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Uitleggen wat er aan de hand is en dat je nu hebt moeten betalen voor 1 Sim kaart en nu met 2 Sim kaarten zit omdat ze die toch hebben toegezonden.

Ik kan me haast niet voorstellen dat ze daar netjes mee om zullen gaan, al hoewel ik dan niet bij de klantenservice werk, maar het zou natuurlijk netjes zijn. Uiteraard kan je ook bellen maar met chatten gaat het makkelijker. Eventueel kan je ze ook via Twitter en/of Facebook benaderen via een privé bericht.

Laat weten hoe het is afgelopen, dan leren we er allemaal van bij een volgende vraag. Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mysterious122
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat een vervelend verhaal en kan me heel goed voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent in Vodafone. Normaal duurt het niet zo lang voordat dat men een Sim kaart binnen krijgt en snap dan ook niet waarom het zo lang heeft moeten duren. Ik weet niet of je inmiddels al een My Vodafone account hebt, maar als dit zo is dan zou ik via de chat toch nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Uitleggen wat er aan de hand is en dat je nu hebt moeten betalen voor 1 Sim kaart en nu met 2 Sim kaarten zit omdat ze die toch hebben toegezonden.

Ik kan me haast niet voorstellen dat ze daar netjes mee om zullen gaan, al hoewel ik dan niet bij de klantenservice werk, maar het zou natuurlijk netjes zijn. Uiteraard kan je ook bellen maar met chatten gaat het makkelijker. Eventueel kan je ze ook via Twitter en/of Facebook benaderen via een privé bericht.

Laat weten hoe het is afgelopen, dan leren we er allemaal van bij een volgende vraag. Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met de klantenservice Mysterious122 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic