Beantwoord

Unlockcode - Simlock [Vraag & Antwoord]

Toon eerste bericht

297 reacties

hallo,
ik heb een blackberry 8520, deze wil ik graag onlocken. Maar elke keer als ik een code aan wil vragen geeft die aan dat dat niet kan. ik heb verschillende vodafonekaartjes geprobeerd maar geen een pakt die op mijn blackberry(ook mijn oude niet)
Ik wil deze graag simlock vrij hebben zodat mijn vriend die tijdelijk kan gebruiken, hoe moet ik dit nu doen...?
Alvast bedankt
Ja inderdaad. Ik probeer ook al een paar dagen mijn unlock-code op te vragen via de site maar daar heerst een technisch probleem en dat gaat niet goed.

Johan
heb vandaag de unlockcode ontvangen voor een Nokia C1_01.

alleen na veelvuldig proberen werkt de code niet.

wat nu?
opgelost!
Reputatie 7
Badge +16
Hi! @Basic ,

Dat is goed om te horen, prettige dag verder.
net huawei g510 binnen gekregen. echter herkent ie me vodafone simkaart niet. hij vraagt om de unlock code.
ik heb een micro simkaart via een adapter naar een normale simkaart gemaakt die overigens wel werkt in een andere telefoon maar als ik die sim in de huawei doe dan vraagt ie na me pincode naar nog een code. ff googlen blijkt t dat dat de unlockcode is..
hoezo pakt ie mijn vodafone simkaart niet en wel de vodafone prepaid simkaart die erbij is geleverd?
bedankt!!
Reputatie 5
Hé titoooo!

Omdat er een lock op zit:). Je kunt in dit toestel alleen prepaid simkaarten gebruiken. Als je er ook abonnementskaartjes in wilt gebruiken zul je de unlockcode moeten opvragen via de website.
Ik heb hetzelfde probleem. Alleen als ik via de vodafone website de unlockcode aanvraag krijg ik na het ingeven van het imei nummer de boodschap dat ik het op een later tijdstip nog eens moet proberen. Heb het al diverse malen geprobeerd, maar krijg steeds dezelfde boodschap. Geprobeerd met google chrome, explorer en op de telefoon, maar helaas geen succes.
Wie kan mij helpen?

Marc
Reputatie 5
Badge +5
Hallo @marcs69 ,
Oei dat gaat niet helemaal lekker dan.
We kunnen hierin wel helpen. Alleen niet via het Forum:(
Geen Nood, we hebben de 24/7 Chat. Heb je hier al eens kennis mee gemaakt?
De collega's helpen je graag verder hiermee.

Hallo!
Heb anderhalf jaar geleden een iphone 4S met abonnement (2 jr.) aangeschaft bij Vodafone.
Wil er nu alvast het simlock af hebben. Wil straks vrij zijn om te kiezen. Blijven of weggaan.
Is het waar dat er helemaal geen simlock zit op een toestel met een jaar of twee jaar abonnement?
Als ik via de site sim unlock code wil aanvragen krijg ik als antwoord dat de IMEI helemaal niet bekend is.
hallo

als ik mijn telefoon simlock vrij wil maken vai vodafone kan het niet.
deze telefoon is ook gekocht bij een vodafone winkel + simkaart

maar zo dra ik hem wil unlocken krijg ik de melding dat de IMEI code niet bestaat
hier voor ben ik ook al bij de vodafone winkel geweest en die weten het ook niet en daar van zal ik ook binnen 20 dagen een unlock code krijgen maar ook niet ontvangen na 40 dagen later

Reputatie 7
Hallo MY,

In dat geval heb ik goed nieuws. Alle door Vodafone (direct) geleverde iPhones hebben geen simlock.
Reputatie 5
Hey @ido435

Lees even het antwoord hierboven dat Per gaf, daar staat in wat je kunt doen :)
hallo
Ik wil onze Samsung Galaxy Young GT S5360 unlocken via jullie webpagina. ik krijg dan steeds de foutmelding dat het verzoek helaas niet kan worden uitgevoerd. Ik heb het inmiddels via de Ipad geprobeerd en via Internet Explorer en Mozilla Firefox. Graag hulp!

Appie
Reputatie 5
@appiegappie

Ik heb je topic samengevoegd met het unlocktopic.
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dan maken zij de aanvraag voor je aan. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

Hoe kan ik mijn telefoon simlock vrij maken ?
@Savanna

Het antwoord op je vraag staat in het eerste bericht van dit topic. Ik heb je bericht dan ook met dit topic samengevoegd. Ik raad je aan om in het vervolg eerst even te kijken op het forum of je het antwoord op je vraag daar al kunt vinden voordat je een nieuw topic aanmaakt. :D
Goedenavond,

Vandaag is heeft mijn galaxy II het begeven
Ik wil dus even mijn oudere LG GW300 gebruiken om toch bereikbaar te zijn.
Vodaphone chip in de LG en die geeft dus aan: USIM vergrendeld, terwijl ik toch van mening ben
dat de LG simlock vrij is.

Heeft iemand van u wellicht hier ervaring mee?

thxs, Vrgr, Jack
Dit heb ik hedenmorgen al geprobeerd via de telefoon en krijg het advies maar even naar de vodaphone winkel te komen. Ik gebruik mijn tefefoon beroepsmatig en kan zeker niet zomaar even een paar uur spenderen in een winkel waarbij niet eens vaststaat of ze daar de zaak kunnen oplossen.

Ik ben niet onder de indruk van de service van Vodaphone. Ik zit nu al twee dagen zonder telefoon.
Er wordt gewoon niet op de materie ingegaan. Het enige wat ik nodig heb is de unlock code voor mijn "oude" LG GW300 zodat ik in de periode tot in mijn nieuwe toestel binnen krijg, minimaal kan telefoneren.

Ik besteed hier verder geen tijd meer aan. Het is wat je mag verwachten tegenwoordig

Groet, Jack Wijnands

Ik heb een vodafone smart 2 en die is ouder dan 1 jaar,ik krijg het alleen niet voor elkaar op de site om een simlock vrij code te krijgen.
Hoe kan ik mijn telefoon simlock vrij maken zonder de site?
Reputatie 5
Badge +6
Waarom lukt het niet via de website? Krijg je een foutmelding?
Probeer eens een andere browser of verwijder je cookies. Heb je dan nog problemen met de aanvraag?
ik heb een nokia lumia 520, die is simlockvrij gekocht.
nu wil ik in engeland een vodafone simkaart aanschaffen, maar hij geeft aan dat ik een unlockcode nodig heb om mijn telefoon simlockvrij te maken voor engelse simkaarten. nu wil ik dus een unlockcode aanvragen om mijn telefoon simlockvrij te maken voor europese providers, maar hij geeft een error. wat kan ik doen?

met vriendelijke groet,

hidde aukema
Reputatie 5
Badge +5
Hallo [url=http://forum.vodafone.nl/member/profile?mid=47029]@hidde-aukema[/url] ,
Op dit moment zijn er geen storingen bekend op de unlock site.
Zou je het eens via een andere browser willen proberen.
Mocht het niet lukken, kun je altijd contact opnemen met de collega's via Twitter, Facebook, Chat of telefonisch (nummer 1201)
Hey,
Ik heb een Huawei met simlock van vodafone.
Ik heb hier echter geen nummer of iets van, ik woon ondertussen in Belgie.
Ik wil dit toestel unlocken zodat ik er eender welke sim in kan steken van een operator in Belgie.
Hoe kan ik het toestel unlock sim nummer aanvragen ? Als ik het via de vodafone website doe
is het eerste wat hij vraagt mijn telefoon nummer.
Thanks,

unlock opvragen via de website lukt mij niet mijn imea code is *moderator edit: IMEI-code verwijderd, ook dit is persoonlijk* welke code moet ik daarvoor intoetsen?

Reageer