Nurhan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Tegoed

goedeavond meneer/mevrouw,

Mijn naam is Nurhan en ik had vandaag een tegoed kaartje gehaald ter waarde van 20 euro. met die 20 euro heb ik op de vodafone app 4000 mb’s gekocht en dat was voor 14 euro. 

3 minuten later stond er dat de 4000mb’s weg zijn en ik mijn 14 euro niet terug krijg. hier nog een screenshot van het bewijs en ik hoop op een snelle reactie terug met mijn 4000mb’s. 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nurhan,

Dat is wel heel snel dat de data op is. In je telefoon kun je achterhalen waaraan de data verbruikt is. Dit zien wij helaas niet in. Ik kan wel voor je controleren wanneer de data verbruikt is. 
Mocht je dat willen, vul dan even de gegevens aan in je profiel en geef even een seintje als je dit gedaan hebt? 
Dan kan ik voor je controleren wanneer het verbruik is geweest. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nurhan,

Dat is wel heel snel dat de data op is. In je telefoon kun je achterhalen waaraan de data verbruikt is. Dit zien wij helaas niet in. Ik kan wel voor je controleren wanneer de data verbruikt is. 
Mocht je dat willen, vul dan even de gegevens aan in je profiel en geef even een seintje als je dit gedaan hebt? 
Dan kan ik voor je controleren wanneer het verbruik is geweest. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Ik zie nog geen gegevens in je profiel @Nurhan 🙂 ben je er op een andere manier achtergekomen waarom je data zo snel verbruikt is? Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic