MoMoMootje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone YOU met maandbundel bestellen *zonder* nummerbehoud

Ik probeer via de Vodafone website een YOU sim-kaart te bestellen met maandbundel, zodat die klaar ligt bij mijn moeder als ik volgende week terug naar Nederland kom. Eén van de verplicht in te vullen velden is echter je telefoonnummer, waarop ik mijn huidige, niet-Nederlandse nummer heb ingevuld. Daarop krijg ik automatisch 'nummerbehoud' aangevinkt, maar dat wil ik helemaal niet, ik wil een nieuw Nederlands nummer want ik heb er momenteel geen. En het hele idee van het nu al bestellen is dat ik de sim klaar is om te gebuiken en onmiddellijk werkt in mijn telefoon. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi MoMoMootje ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard super leuk dat je voor Vodafone hebt gekozen!

Gekke vraag misschien, maar waar krijg je deze optie?
Als ik de hele lijst invul met informatie dan krijg ik die vraag helemaal niet in beeld.
Durf niet verder te gaan anders bestel ik het misschien en dat is ook niet de bedoeling.

Maar zie je dit al gelijk op pagina 1 bij je gegevens of pas later?
Kan je niet een 06 nummer vanuit Nederland invoeren (vrienden, familie of iemand anders?). Dan zou je ook eens kunnen kijken of dat vinkje er staat of niet. En is het echt niet mogelijk om dat vinkje weer uit te zetten?

Weet dat er vorige week problemen waren met het formulier (sim-kaar tbestellen zonder bundel).
TIP: Je zou natuurlijk ook gewoon eerst een gratis prepaid kaartje kunnen aanvragen, dan kan je daarna ook gewoon een maandbundel bij afsluiten (onder het kopje bundels in je My Vodafone)! Het is maar een tip 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi MoMoMootje ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard super leuk dat je voor Vodafone hebt gekozen!

Gekke vraag misschien, maar waar krijg je deze optie?
Als ik de hele lijst invul met informatie dan krijg ik die vraag helemaal niet in beeld.
Durf niet verder te gaan anders bestel ik het misschien en dat is ook niet de bedoeling.

Maar zie je dit al gelijk op pagina 1 bij je gegevens of pas later?
Kan je niet een 06 nummer vanuit Nederland invoeren (vrienden, familie of iemand anders?). Dan zou je ook eens kunnen kijken of dat vinkje er staat of niet. En is het echt niet mogelijk om dat vinkje weer uit te zetten?

Weet dat er vorige week problemen waren met het formulier (sim-kaar tbestellen zonder bundel).
TIP: Je zou natuurlijk ook gewoon eerst een gratis prepaid kaartje kunnen aanvragen, dan kan je daarna ook gewoon een maandbundel bij afsluiten (onder het kopje bundels in je My Vodafone)! Het is maar een tip 🙂
MoMoMootje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank! Ik weet dat ik eerst alleen een SIM only kan aanvragen, of die ergens op Schiphol kan halen. Maar het hele idee is om alles nu al te regelen, zodat ik dat volgende week na terugkomst in Nederland niet meer hoef te doen. 😉
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dat is toch zo gedaan?
Je kan bij aankomst een Sim kaartje kopen en dan is het ook al klaar, binnen 5 min en vast incl. het uitpakken. En dan 1x aangeven in je My Vodafone.

Denk dat het wachten op je koffers langer duurt dan je aan te melden ??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic