Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes

Vodafone YOU - veelgestelde vragen

http://voda.fo/ne/3h3tqVodafone YOU is het Prepaid tarief van Vodafone. Maar hoe zit dat YOU nou precies in elkaar? De meestgestelde vragen hebben we voor je op een rijtje gezet. Power to YOU! 😉

Met YOU kun je kiezen uit de maandbundel die het beste bij je past. Of je maakt gewoon gebruik van beltegoed, zoals je met Prepaid gewend was. De keuze is aan jou, want zoals YOU al zegt draait het bij Vodafone YOU helemaal om jou!

Veelgestelde vragen
Hoe kan ik overstappen naar YOU?
Welke YOU bundels zijn er?
Wat is Fantastic Friday?
Hoe kan ik een YOU bundel aansluiten?
Kan ik met Vodafone YOU ook nog gewoon Prepaidtegoed gebruiken in plaats van een YOU bundel?
Kan ik een YOU bundel ook aansluiten op mijn abonnement?
Wat gebeurt er als mijn YOU bundel op is?
Kan ik naast mijn YOU bundel ook nog BloX aansluiten?
Hoe lang is mijn YOU bundel geldig?
Moet ik mijn YOU bundel elke maand opnieuw activeren?
Kan ik mijn YOU bundel ook gebruiken in het buitenland?
Waar kan ik terecht met andere vragen over YOU?



Hoe kan ik overstappen naar YOU?
Ben je al Prepaid klant, maar maak je nog gebruik van een ouder Prepaid tarief? Sms dan "YOU AAN" naar 4000. Daarna kun je er voor kiezen om een YOU bundel aan te sluiten.

Ben je klant bij een andere provider? Dan kun je uiteraard ook YOU klant worden! Stap dan met nummerbehoud over naar Vodafone YOU. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je hier.


Welke YOU bundels zijn er?
Bij YOU kun je kiezen voor een maandbundel (30 dagen geldig) die je elke maand gratis en gemakkelijk kunt aanpassen. We hebben keuze uit 3 bundels: YOU 1GB, YOU 2GB en YOU 3GB. Klik op de bundel voor meer informatie.

Ook onze oude bundels zijn nog aan te sluiten. Dat doe je als volgt:

Bundel
Aanzetten
Kosten

YOU S
YOU S AAN
€5,-

YOU M
YOU M AAN
€10,-

YOU L
YOU L AAN
€15,-

Online Only
ONLINE ONLY AAN
€10,-


Wat is Fantastic Friday?
De naam zegt het al een beetje: met Fantastic Friday kun je elke vrijdag gebruik maken van fantastische deals. Alle Vodafone YOU klanten kunnen op vrijdag tussen 00.00 en 23.59 uur de drie deals van die week claimen. De enige voorwaarde is dat je minimaal één keer hebt opgewaardeerd.


Hoe kan ik een YOU bundel aansluiten?
Zodra je gebruik maakt van YOU, kun je zelf een YOU bundel aansluiten. Dat kan via My Vodafone of per sms. Kijk hier voor de verschillende bundels en hoe je deze kunt aanzetten.


Kan ik met Vodafone YOU ook nog gewoon Prepaidtegoed gebruiken in plaats van een YOU bundel?
Natuurlijk! Je bent uiteraard niet verplicht een bundel te kiezen, the choice is up to YOU! Kies je geen bundel, dan maak je gewoon gebruik van je Prepaid tegoed. Je betaalt dan het volgende:

Bellen€ 0,20 per minuut
Sms€ 0,15 per sms
Internet€ 1 per 100 MB per dag

Kijk hier voor de complete lijst met YOU tarieven.


Kan ik een YOU bundel ook aansluiten op mijn abonnement?
Helaas niet, YOU is alleen beschikbaar voor Prepaid. Je kunt uiteraard wel overstappen met nummerbehoud. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je hier.


Wat gebeurt er als mijn YOU bundel op is?
Zijn je belminuten of smsjes op? Dan gelden deze tarieven.

Zijn de MBs van je YOU bundel op? Dan ontvang je van ons nog gratis 10% van je bundel om nog even door te internetten. Daarna gelden de standaard tarieven van Vodafone YOU. Die vind je hier.


Kan ik naast mijn YOU bundel ook nog BloX aansluiten?
Ja hoor, dat kan! Alle BloX die je kunt gebruiken, vind je hier.


Hoe lang is mijn YOU bundel geldig?
Je YOU bundel is 30 dagen geldig. Daarna vervalt de bundel automatisch en kun je weer een nieuwe aansluiten. Tijdens het aansluiten kun je er nu ook voor kiezen om maandelijks dezelfde bundel te activeren, en die via automatische incasso te betalen.


Moet ik mijn YOU bundel elke maand opnieuw activeren?
Dat mag, maar het hoeft niet! Je YOU bundel is 30 dagen geldig. Daarna vervalt de bundel automatisch en kun je weer een nieuwe aansluiten. Tijdens het aansluiten kun je er nu ook voor kiezen om maandelijks dezelfde bundel te activeren, en die via automatische incasso te betalen. Lees hier meer over via de volgende link: YOU Monthly.


Kan ik mijn YOU bundel ook gebruiken in het buitenland?
Ga je op reis binnen Europa? Dan kun je de YOU bundel ook gebruiken en betaal je niks extra. De YOU bundels zijn geldig in de 43 Voordeellanden. Zijn je YOU bundels op? Dan gelden de tarieven voor bellen, sms'en en internetten in het buitenland.


Onze 43 Voordeellanden:
B België, Bulgarije
C Cyprus
D Denemarken, Duitsland
E Estland
F Faeröer eilanden, Finland, Frankrijk, Frans Guyana, Frans-Polynesië
G Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe, Guernsey
H Hongarije
I Ierland, IJsland, Isle of Man, Italië
J Jersey
K Kroatië
L Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg
M Malta, Martinique, Monaco
N Noorwegen
O Oostenrijk
P Polen, Portugal
R Réunion, Roemenië
S San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje
T Tsjechische Republiek
V Verenigd Koninkrijk
Z Zweden, Zwitserland


Waar kan ik terecht met andere vragen over YOU?
Hebben we aan het einde van dit topic jouw vraag nog niet beantwoord? Dan kun je gratis bellen met 1200. Onze Prepaid collega's helpen je dan graag verder! 🙂

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic