jeroen. h

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wereldwijd bundel verschillende soorten internet

*moderator edit: privégegevens stonden openbaar, verwijderd om misbruik proberen te voorkomen.*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi jeroen. h
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je nog kans ziet om je gegeven uit je bericht te halen, dan graag doen. Dit is namelijk een open Community en iedereen kan je gegevens nu inzien, dat lijkt me niet handig. Daarnaast is mij niet duidelijk dat je nu wilt vragen, misschien dat je je vraag iets meer kunt verduidelijken in je bericht.

Alvast bedankt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi jeroen. h
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je nog kans ziet om je gegeven uit je bericht te halen, dan graag doen. Dit is namelijk een open Community en iedereen kan je gegevens nu inzien, dat lijkt me niet handig. Daarnaast is mij niet duidelijk dat je nu wilt vragen, misschien dat je je vraag iets meer kunt verduidelijken in je bericht.

Alvast bedankt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Energieboy thanks voor de rapportering, ik heb de privégegevens nu verwijderd.

jeroen. h je had alle gegevens die wij gebruiken ter verificatie openbaar vermeld. Ik adviseer je om dit te melden bij onze klantenservice en een speciaal wachtwoord af te spreken. Het kan ook geen kwaad om in te loggen in je My Vodafone en alle adresgegevens te controleren en je wachtwoord te wijzigen. Door je gegevens openbaar te melden kan men namelijk misbruik maken van je gegevens. We raden aan om nooit je privégegevens openbaar te vermelden, zoals je klantnummer, 06-nummer, NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres, IBAN.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We hebben verder geen reactie meer van je mogen ontvangen @jeroen. h. Kunnen we je via de Community nog ergens mee helpen? En heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice om je gegevens te beveiligen? Mochten we geen reactie meer ontvangen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic