moarn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor mijn mifi router (TP-LINK m7650) heb ik een YOU prepaid SIM gekocht. Dit nadat ik bij de helpdesk van Vodafone mijn functionele behoefte had verteld.
Vraag is nu: hoe voeg ik die SIM nu toe aan mijn producten? Want om te kunnen opwaarderen kan ik geen opwaardeer codes SMSen, immers de SIM zit in mijn mifi. Ik lees (?) op de site van Vodafone dat ik wel kan opwaarderen via 'my vodafone' . Maar dan moet die sim wel bij mn producten komen te staan (lijkt me).

Via de chat kreeg ik het advies om binnen 'my vodafone' bij de optie Profiel de SIM toe te voegen. Echter daar zie ik geen mogelijkheden daartoe.

WIe kan mij een 'zetje' geven?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi moarn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je het best je You prepaid card het eerst moet activeren via een mobiele telefoon. Als je dat hebt gedaan kan je de kaart in je mifi router steken en ken je er mee aan de slag. Je zegt al een My Vodafone account te hebben en dan is het eenvoudig om daar nog een account aan toe te voegen.

Ga binnen My Vodafone naar Instellingen en kies voor My Vodafone account.
Kies dan je Nog geen Mijn Ziggo account (Account uitbreiden) - Kies bij de volgende pagina op + Vodafone toevoegen. Als je dat hebt gedaan krijg je de vraag om je mobiele nummer in te voeren en verder volgt het allemaal vanzelf. Zo kan je een account toevoegen en dat moet toch lukken. (beetje vreemd dat je moet kiezen voor Nog geen Mijn Ziggo account, maar ik denk dat ze er nog mee bezig zijn en dat het niet helemaal goed staat, maar dat is wel de manier)

Het opwaarderen kan je doen via menu Opwaarderen en dit kan je dan online doen. Als je You prepaid kaart dan in je mifi zit kan je op deze manier je kaart opwaarderen en hoef je hem er niet elke keer uit te halen en/of codes in te voeren.

Hopende dat je hier iets aan hebt en anders hoor ik het wel 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi moarn
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je het best je You prepaid card het eerst moet activeren via een mobiele telefoon. Als je dat hebt gedaan kan je de kaart in je mifi router steken en ken je er mee aan de slag. Je zegt al een My Vodafone account te hebben en dan is het eenvoudig om daar nog een account aan toe te voegen.

Ga binnen My Vodafone naar Instellingen en kies voor My Vodafone account.
Kies dan je Nog geen Mijn Ziggo account (Account uitbreiden) - Kies bij de volgende pagina op + Vodafone toevoegen. Als je dat hebt gedaan krijg je de vraag om je mobiele nummer in te voeren en verder volgt het allemaal vanzelf. Zo kan je een account toevoegen en dat moet toch lukken. (beetje vreemd dat je moet kiezen voor Nog geen Mijn Ziggo account, maar ik denk dat ze er nog mee bezig zijn en dat het niet helemaal goed staat, maar dat is wel de manier)

Het opwaarderen kan je doen via menu Opwaarderen en dit kan je dan online doen. Als je You prepaid kaart dan in je mifi zit kan je op deze manier je kaart opwaarderen en hoef je hem er niet elke keer uit te halen en/of codes in te voeren.

Hopende dat je hier iets aan hebt en anders hoor ik het wel 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @moarn,

Is het gelukt? We zijn benieuwd naar een update.

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic