Toetie1958

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Callcenters die daarna met "privenummer" terugbellen

Ik was al die callcenters zó zat dat ik besloot hen te blokkeren. Daarna gingen zij over op "privenummers"!
Na 2 x er in getraot te zijn besloot ik die "privenummers" te blokkeren!
Tot overmaat van ramp blijkt mijn ziekenhuus óók te bellen met privenummers(!!) En kunnen mij niet meer bereiken!
Hoe kan ik die blokkade ongedaan maken?
Er is niets te vinden in het menu of in de handleiding. Heb een Galaxy A6
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat je zou kunnen doen is een backup maken van je toestel (je gegevens).
En dan terug gaan naar fabrieksinstellingen en kijken of het dan wel weer goed verloopt.

Het is wel een hele grote stap om dit te doen, anders zou ik het niet weten. Hopen dat er nog iemand is die je kan helpen en anders even langs een Vodafone winkel gaan, of een andere mobiele winkel. Die willen je daar vast wel mee helpen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Toetie1958
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet zelf niets van Android toestellen maar wil je wel proberen om zo snel mogelijk te helpen.
Deze informatie zal je waarschijnlijk verder helpen: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-deblokkeer-ik-iemand-uit-mijn-blokkeerlijst-op-mijn-android-telefoon/

Is het zo gelukt? Ik hoop van wel eigenlijk 🙂
Toetie1958
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi energieboy.
In de link kom ik bepaalde "knoppen" tegen bij "instellingen" maar die kom ik niet in mijn menu van de telefoon tegen. Heb dus niets kunnen wijzigen wat er ook maar op lijkt. Wel lief dat je meteen geregeerd hebt. Dank je wel.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik heb nog eens rond zitten kijken maar kom alleen blokkeren mogelijkheid tegen en niet deblokkeren. Echt lastig om te vinden. Ik hoop dat er een moderator is die je helpen kan en misschien zou je langs een Vodafone winkel kunnen gaan (of een andere telefoon winkel) en vragen of ze het daar wel weten?!?

Je ziet in je telefoonlijst met geblokkeerde nummers geen Privé nummers staan of zo?
Want daar hebben ze het elke keer over (in je blokkeren lijst).
Toetie1958
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In mijn lijst met geblokkeerde nummers zitten geen "prive nummers " bij. Maar ik mijn bellijst zie ik wel dat die oproepen geblokkeerd en tegen gehouden zijn.
Maar dedankt voor jouw support iig. Super
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat je zou kunnen doen is een backup maken van je toestel (je gegevens).
En dan terug gaan naar fabrieksinstellingen en kijken of het dan wel weer goed verloopt.

Het is wel een hele grote stap om dit te doen, anders zou ik het niet weten. Hopen dat er nog iemand is die je kan helpen en anders even langs een Vodafone winkel gaan, of een andere mobiele winkel. Die willen je daar vast wel mee helpen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je je toestel gereset naar de fabrieksinstellingen @Toetie1958?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons? Mocht er geen reactie meer gepost worden, dan zal het topic gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic