1
Vraag
2
Reacties
mulderharm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontvangen e-mail met verzoek om te betalen

Ik onderstaande mail ontvangen maar ik begrijp hem niet omdat ik geen abonnement bij heb.

Weet u waar dit over gaat?

Nieuw bericht MV Mijn Vodafone <ah02986@scarlet.be> Do 19-3-2020 02:50  
 
Vodafone logo
Een toekomst vol mogelijkheden

Geachte heer/mevrouw,

Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van €64,95 uiterlijk een termijn van twee werkdagen te voldoen.
Doordat het automatisch incasso het bedrag niet van uw rekening kon afschrijven.

Het openstaande bedrag is momenteel €64,95.

Direct uw rekening betalen?
Maak het bedrag over van €64,95 naar ons rekeningnummer:

» DE511001 100126226 52983 - Mijn Vodafone «

Het bedrag zal worden verhoogd met een buitengerechtelijke incassokosten van €79,95 indien het niet binnen de door ons gestelde termijn is voldaan.

Let op: Als wij uw betaling niet voor 22 maart van u ontvangen, loopt u het risico op een gerechtelijke procedure. Voorkom bijkomende kosten.


Met vriendelijke groeten,
Vodafone

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mulderharm 
Dit is een phishing mail en kan je gewoon vergeten. Stuur hem door naar phishing@vodafone.nl en dan is die afdeling ook op de hoogte en kunnen ze klanten waarschuwen via deze community. 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mulderharm 
Dit is een phishing mail en kan je gewoon vergeten. Stuur hem door naar phishing@vodafone.nl en dan is die afdeling ook op de hoogte en kunnen ze klanten waarschuwen via deze community. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit is inderdaad geen mail vanuit ons @mulderharm.

Dit is een phishingmail. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/contact/fraude.shtml#phishing.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic