BVlasblom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oproepen komen allemaal anoniem binnen

sinds kort komen 95% van de inkomende oproepen als 'anoniem' binnen, zelfs als het bekende contacten zijn en waarvan ik zeker weet dat ze hun nummer niet geblokkeerd hebben.
Zo kan ik niet terugzien wie mij gebeld heeft. Vrij onhandig


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Bedankt voor het melden van je probleem maar andere klanten kunnen je daar niet mee helpen. Ik kan je alleen advies geven wat je eventueel kan doen. Heb hier een pagina gevonden die je misschien kunnen helpen om zelf nog even te testen wat er aan de hand is: http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/31/nummerweergave
Wat je ook kan doen: vraag iemand, waarvan je nu geen nummer ontvangt, je te bellen met *31# en kijken of je dan het nummer wel ziet. Probeer het even uit en kijk wat je zelf denk dat het kan zijn.
Kom je er niet uit dan zou je het bij de klantenservice moet melden en dit kan door ze te bellen of via een chat met My Vodafone. Als jij er 100% zeker van bent dat er veel zijn die hun nummer wel doorgeven dan kan je dit aangeven en misschien dat ze het kunnen onderzoeken.
Succes!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Bedankt voor het melden van je probleem maar andere klanten kunnen je daar niet mee helpen. Ik kan je alleen advies geven wat je eventueel kan doen. Heb hier een pagina gevonden die je misschien kunnen helpen om zelf nog even te testen wat er aan de hand is: http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/31/nummerweergave
Wat je ook kan doen: vraag iemand, waarvan je nu geen nummer ontvangt, je te bellen met *31# en kijken of je dan het nummer wel ziet. Probeer het even uit en kijk wat je zelf denk dat het kan zijn.
Kom je er niet uit dan zou je het bij de klantenservice moet melden en dit kan door ze te bellen of via een chat met My Vodafone. Als jij er 100% zeker van bent dat er veel zijn die hun nummer wel doorgeven dan kan je dit aangeven en misschien dat ze het kunnen onderzoeken.
Succes!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi BVlasblom ,
Is het nog gelukt en ben je af van de anonieme telefoontjes?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bij het uitblijven van een reactie wordt het topic binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic