kouketer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Phishing via SMS? - koppelen rekeningnummer

Ik kreeg vandaag een SMS bericht van +31621458785:

[Vodafone] Beste klant, Uw rekeningnummer staat op dit moment niet gekoppeld aan uw Vodafone contract.

U kunt hieronder door op de volgende link te drukken uw rekening koppelen.  <hier volgt de link>

Met vriendelijke groet,

Team Vodafone

 

 

Is dit bekend?  Ik twijfel omdat er een telefoonnummer bij staat als afzender, maar druk toch maar niet op het linkje. Immers, mijn rekening is gekoppeld omdat mijn abonnementsgeld netjes wordt afgeschreven..

Waar moet dit eventueel gemeld worden?

 

Met vriendelijke groet,

Henk

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @kouketer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel wijs om niet op de link te klikken en nog wijzer om het hier even te melden. Je kan altijd via My Vodafone controleren of je rekeningen zijn voldaan. Als je in My Vodafone ziet dat het niet is gelukt dan kan je daarin je betaling alsnog doen. NOOIT via een sms of mail, altijd via My Vodafone. 

Bedankt voor het melden en een Vodafone medewerker zal met je mee kijken. Wil je info of alles klopt in je abonnement, vul dan bij profielinstellingen alle gegevens in die Vodafone je vraagt en dan kan een medewerker van Vodafone gelijk mee kijken. 

Succes en bedankt voor de melding! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @kouketer 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel wijs om niet op de link te klikken en nog wijzer om het hier even te melden. Je kan altijd via My Vodafone controleren of je rekeningen zijn voldaan. Als je in My Vodafone ziet dat het niet is gelukt dan kan je daarin je betaling alsnog doen. NOOIT via een sms of mail, altijd via My Vodafone. 

Bedankt voor het melden en een Vodafone medewerker zal met je mee kijken. Wil je info of alles klopt in je abonnement, vul dan bij profielinstellingen alle gegevens in die Vodafone je vraagt en dan kan een medewerker van Vodafone gelijk mee kijken. 

Succes en bedankt voor de melding! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic