Merel1990

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Telefoontje

Goeiemiddag
Klopt het dat er gebeld wordt I. V. M storingen en gegevens worden gecheckt?
Ik vond het een beetje vaag
Groetjes merel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
@Merel1990, @Jasper Schuiling, @Shasha, @mickpele,

We zijn hiervan op de hoogte. Lees ook vooral de informatie in dit topic hierover: https://forum.vodafone.nl/privacy-veiligheid-61/gebeld-worden-door-vodafone-om-je-gegevens-te-controleren-297453.

Ik zal dit topic binnenkort sluiten om dubbele posts op de Community te voorkomen.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Merel1990
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat klinkt zeker een beetje vaag, als ik eerlijk moet zijn.
Heb nog nooit vernomen dat Vodafone Storingen je belt voor informatie en al zeker niet om je gegevens te controleren. Toevallig las ik van de week van iemand die zei dat die z'n e-mail adres niet wilde geven en dat ze daar een beetje boos over werden en hebben opgehangen. Dit lijkt me ook niet echt iets voor Vodafone!!

Zelf zou ik zulke telefoontjes nooit beantwoorden. Maar goed dat je het even aangeeft, misschien kan Vodafone hier naar kijken. Het klinkt in ieder geval wel heel erg vreemd! Ik heb er een vraag over bij twitter gemaakt en even zien wat ze er van zeggen bij Vodafone.
Merel1990
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Okay super bedankt!! Ik vond het ook heel vaag voelde me er niet goed bij
mickpele

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net hetzelfde telefoontje gehad. Heb ook mijn email-adres niet gegeven. Het lijkt een raar fishingtelefoontje. Helaas met een afgeschermd nummer gebeld
Merel1990
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klopt onbekend nummer maar van mij wisten ze Al me gegevens en vroegen bevestiging
Dus De politie gebeld en ik moet alles wissen
Shasha

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik word ook al een paar dagen gebeld. Gisteren uit nieuwschierigheid wie me aan het spammen is opgenomen. Bleek dus ook "Vodafone" te zijn die mijn gegevens kwam controleren. Heb gezegd dat het me niet uit kwam en direct opgehangen. Ze zijn nu nog steeds aan het bellen. Mijn advies is om sowieso nooit op te nemen als er een No Caller ID/afgeschermd nummer staat, en als er om gegevens worden gevraagd nooit zomaar geven.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Beste Vodafone,
Zijn jullie hier mee bezig? Het is nogal erg vreemd!
Kunnen jullie hier duidelijkheid over geven?

Alvast bedankt.
Jasper Schuilin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb ongeveer een uurtje geleden ook precies zo'n telefoontje gehad van een prive nummer. Er was een man aan de lijn die vroeg of ik even de tijd had om mijn gegevens te laten checken. Erg vreemd want hij wist al mijn gegevens. Geen idee wat ik nou moet doen want de klantenservice is nou ook gesloten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Even wachten op iemand van Vodafone.
Ik weet het ook niet
Merel1990
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja je moet je email adres verwijderen en een nieuwe aan maken plus bij Al je accounts wachtwoord en en email verwijderen
Merel1990
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb De politie gesproken vandaag namelijk
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Merel1990 wrote:
Ik heb De politie gesproken vandaag namelijk

Wat zeggen die dan?

Kan Serkan ons misschien helpen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
@Merel1990, @Jasper Schuiling, @Shasha, @mickpele,

We zijn hiervan op de hoogte. Lees ook vooral de informatie in dit topic hierover: https://forum.vodafone.nl/privacy-veiligheid-61/gebeld-worden-door-vodafone-om-je-gegevens-te-controleren-297453.

Ik zal dit topic binnenkort sluiten om dubbele posts op de Community te voorkomen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic