Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Voornaam-campagne zorgt voor verwarring

Vodafone is recent begonnen met een campagne om de communicatie met onze klanten wat persoonlijker te maken: de Voornaam-campagne. Superleuk initatief natuurlijk, maar we merken dat dit bij jullie wat verwarring oplevert. In de e-mail of sms wordt de klant op een informele wijze gevraagd naar zijn of haar voornaam.
Gezien alle phishing en spam- berichten die er de laatste tijd circuleren zijn jullie (terecht!) argwanend hierover. Met deze melding willen we duidelijk maken dat deze berichten inderdaad van Vodafone afkomstig zijn.

Er zijn twee varianten; een e-mail:

En een sms'je:


De campagne zal door deze meldingen enigszins aangepast worden. Het sms'je wordt niet meer gestuurd en de e-mail zal aangepast worden naar een vorm die wat "betrouwbaarder" overkomt.

We hopen dat we met dit bericht jullie zorgen hebben weggenomen. Mocht je een e-mail ontvangen met het verzoek om je voornaam te delen: dat zijn wij dus! 🙂

Verkorte link naar dit topic: www.vodafone.nl/act/c/voornaam
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat goed dat jullie dit hier communiceren.
Heb zelf nog geen mail of sms gekregen van Vodafone. Dan weten jullie vast mijn naam al wel 😉

Eigenlijk wel vreemd dat jullie van mensen een naam niet hebben. Want je kan toch pas een abonnement afsluiten als je alles hebt ingevuld? Misschien heb ik het mis en zie ik het niet helemaal juist 😛

Succes in ieder geval met deze campagne.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In dit geval gaat de sms om te controleren of alle gegevens kloppen. Daarnaast hebben wij meestal alleen maar een eerste letter van de voornaam Energieboy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic