twithag

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Batterij iPhone 7 loopt leeg na update

Na de noodzakelijke update van mijn iPhone 7, aangeschaft via verlenging abonnement Vodafone in december 2016, loopt batterij sneller leeg. Moet deze nu iedere dag opladen. Daarvoor kon ik met dezelfde batterij zeker 2 dagen en soms meer mee doen. Was ook wat trager met laden en openen van pagina's.
Heb mijn foto's opgeschoond en ook de apps bekeken, welke ik kon verwijderen of achtergrond verversen uitzetten. Dacht ook dat het aan mijn WiFi verbinding lag, nieuwe kabel aan mijn modem bevestigd. Totdat ik in het nieuws hoorde dat er bij Apple iets aan gedaan was om de toestellen trager te laten werken en dat dit met een nieuwe batterij opgelost zou zijn. In een artikel in de Volkskrant staat dat er vanaf janurari 2018 de mogelijkheid bestaat om een batterij te laten vervangen voor een gereduceerde prijs. Geldt dit ook voor Nederland en waar moet ik nu zijn om dande batterij te laten vervangen: bij Vodafone of in de Apple store ??

4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi twithag,

Hiervoor kun je het beste langs een Vodafone Winkel gaan. We bekijken dan samen met jou wat de mogelijkheden zijn om dit op te lossen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ben je ondertussen langs de winkel geweest twithag?
twithag
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, zowel Vodafone winkel (prima te woord gestaan), wilde ook naar Applestore in het Hirschgebouw, Leidseplein, Amsterdam. Batterij doorgemeten en werd verteld dat batterij slijt in gebruik. Als de iPhone meer kan, loopt deze sneller leeg. Vind het bizar om de telefoon met allerlei mogelijkheden uit te rusten zonder een betere batterij te ontwikkelen. Denk niet dat ik een nieuwe iPhone koop, want ik gebruik niet alles wat erop zit. En als Apple dit soort praktijken met de software doet, dan ben ik daar helemaal niet gelukkig mee.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik begrijp je reactie twithag. Helaas is dit dus wel iets waar wij niks aan kunnen doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic