angelohop

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Direct contact Vodafone-winkel ivm reparatie

Ik heb mijn toestel ter reparatie aangeboden aan de Vodafone-winkel in Lisse.
In de track&trace zie ik dat de prijsopgave is verzonden.
Echter, deze heb ik niet ontvangen.
Ik heb vandaag contact gehad met de reparatie-service en die geven aan dat ik de prijsopgave moet OPHALEN in de winkel???
Waarom krijg ik geen mail?????????????

k kan geen contact opnemen met de winkel. Geen direct nummer beschikbaar. Lekker handig.... NOT
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi angelohop
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is zeker niet handig en ik weer ook niet waarom Vodafone hiervoor heeft gekozen. Je zou denken dat de winkel je dan een belletje mag doen om te melden dat het toestel er weer ligt en wat de kosten zijn. Omdat ik niet weet hoe dit gaat kan ik alleen maar zeggen dat een bezoekje aan de winkel het beste is.

Wil je dit niet dan zou je altijd nog even contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Misschien dat die je kunnen helpen met meer informatie. In ieder geval op de Community kunnen we je niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is en die kunnen niet in het systeem kijken 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De winkels hebben geen nummers omdat hiervoor de klantenservice aanwezig is.
Mocht er echt advies nodig zijn van de winkel, dan kan er door ons gebeld worden naar de winkel.
Ik raad je dan ook te bellen 1201, zodat wij je reparatie erbij kunnen zoeken of eventueel langs de winkel te gaan zodat zij alsnog het formulier kunnen meegeven. De winkel en de klantenservice kan controleren of het e-mail adres goed genoteerd is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Of de winkel? @angelohop
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic