ro0nie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dynalogic

Ik ben benieuwd of er nog meerdere opties zijn om ervoor te zorgen dat er iets gebeurd met mijn klachten naar Dynalogic.
Heb via vodafone mijn telefoon laten opsturen om te laten maken. Gister 17-06-2019 zou deze geleverd worden, in eerste instantie tussen 08:00 en 18:00. Nu kreeg ik gister op de dag zelf een mail dat het tijdsbestek tussen 13:00 en 16:00 zou zijn. Heb de bezorger via GPS in de gaten kunnen houden, na een sms waarin stond dat de bezorger om 14:30 ongeveer op mijn adres zou zijn ben ik alvast naar beneden gegaan zodat ik het pakketje kon aanpakken en mijn planning kon vervolgen door mijn zoontje van school te halen. Nu kreeg ik om 14:23 ineens een mail van Dynalogic dat mijn afspraak was verplaatst naar 18-06-2019 omdat er niemand aanwezig was?! Ik stond notabene voor de deur en heb NIEMAND gezien!! Direct Dynalogic opgebeld en na een hoop gedoe en excuses kon er natuurlijk niemand iets voor mij betekenen. De afspraak werd alsnog verplaatst naar 18-06-2019. Vandaag de dag 18-06-2019 eerste tijdsbestek tussen 08:00 en 18:00, tweede tijdsbestek zou tussen 12:00 en 15:00 zijn. Nu kreeg ik vandaag om 11:53 een mail van Dynalogic dat de bezorger vertraging had opgelopen en dus later zou zijn. Ik ben tot 16:00 thuisgebleven hierna moest ik werken, en heb niemand gezien. Ik werd om 16:52 gebeld dat de bezorger voor de deur stond en er niemand thuis is. GEK HE?!! ik heb nu allebei de dagen een klacht ingediend. Tot nu toe nog geen nieuwe bezorgdatum mogen ontvangen, maar uiteindelijk moet je wel je 45 euro eigen risico betalen terwijl je 2 dagen thuis heb gezeten en nog steeds geen product in bezit! Wat een slechte service zeg. Kan er verder nog iets gedaan worden aan deze hele slechte service.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ro0nie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is zeker heel erg vervelend. Als je al die tijd zit te wachten en er komt maar niets en dan ook zeggen dat je er niet bent, terwijl je toch echt voor de deur staat, vreemd. Daar is heel wat mis gegaan en dit komt jammer genoeg bij veel bezorgers voor. Want zelf zit ik op een pakje te wachten dat via PostNL komt en heb al 5 dagen lang via de app, morgen komt het pakje en elke keer op een ander tijdstip. Vandaag moet het dan echt komen, het zal me benieuwen.

Nu heb je niets aan mijn info maar wil er mee zeggen dat Vodafone daar eigenlijk niet zoveel aan kan doen. Natuurlijk mag, en moet je, dit wel melden bij Vodafone zodat ze daar achteraan kunnen. Want een bezorger die dit vaker niet goed doet, moet maar eens een goed gesprek gevoerd worden. Ik zou de klacht neerleggen bij Dynalogic en toch ook je klacht nog een x indienen bij Vodafone en dan zou ik dit sturen via een privé bericht aan Facebook of Twitter. Misschien dat deze iets voor je kunnen uitzoeken.

Uiteraard kan je ook nog even contact opnemen via de klantenservice van Vodafone, als je het niet via bovenstaande wilt, of kunt doen. Via de community heb je in ieder geval de aandacht getrokken maar via hier kan niemand iets doen omdat dit een klanten helpt klanten community is en we onder elkaar als klanten niet in het systeem kunnen ☺️

Succes en ik hoop dat je hem snel in huis hebt en dat een van de twee je kan helpen met het verminderen van de kosten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels een klacht ingediend via ons en bij Dynalogic?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
ro0nie We ontvangen graag nog een update! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic