Gerry21

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helderziende medewerkers Dynafix

Mijn 4 maand oud toestel A6 plus deed niets meer en heeft een kleine beschadiging aan de zijkant van toestel.
Via Vodafone opgestuurd naar Dynafix kreeg na 3 dagen al bericht met de omschrijving toestel gevallen en moest een nieuw moderbord in kosten 230 euro.
Gebeld naar Dynafix nee hij is toch niet gevallen maar wel een beschadiging zodat de reparatie niet onder garantie valt.
Maar waar zit dan de beschadiging op het moederbord. Maak er een foto van. Nee dat kon niet want dan moest het toestel opengemaakt worden. Maar het toestel was toch al open om te constateren dat het moederbord stuk was. Nee mijnheer omdat u een beschadiging aan uw toestel hebt mogen wij hem niet onder garantie reparen.
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Gerry21
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Gevalletje klantenservice van Vodafone. Begrijp dat je hier je verhaal wilt doen maar jammer genoeg kunnen wij klanten onder elkaar niet zoveel. Het is zeker een heel vreemd verhaal en begrijp ook niet hoe ze dit kunnen zien zonder het open te hebben gemaakt. Eventueel kan je terug gaan naar de winkel, waar je hem hebt weggebracht of anders een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook om te vragen wat je nu moet doen.

Nu weet ik niet wat de reviews geven over dit bedrijf en als je het er niet mee eens bent moet je gewoon een klacht indienen via https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml. Kom je er dan niet uit kan je het altijd nog via de geschillencommissie laten verlopen. Al hoewel ik niet verwacht dat het zo ver zal lopen maar als het nodig is kan je dat doen.

Beetje jammer zo voor de feestdagen maar ik hoop dat je er echt samen met Vodafone uit komt.
Fijne Feestdagen toch gewenst!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Stuur ons via Facebook of Twitter even een berichtje @Gerry21. Dan kunnen we dit intern voor je gaan uitzoeken. Via het forum is dit inderdaad helaas niet mogelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's via Facebook of Twitter?
Gerry21
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen Facebook of Twitter
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Dan toch maar even bellen of langs een Vodafone winkel gaan
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic