Cin1980

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 6s scherm reparatie door Vodafone of Apple Care?

Ik heb een 2-jarig abonnement met toestel.
Toestel is inmiddels meer dan een jaar oud en gisteren is het scherm gebarsten.
Moet ik dit toestel via Vodafone laten repareren, of kan ik er ook zelf mee naar Apple care?
Ben ik nu de formele eigenaar van het toestel, of is Vodafone dat nog?
Ik heb bij het aangaan van het abonnement geen verzekering of service voor vervangend toestel afgesloten (als relevante achtergrondinformatie...).

Als ik het via Vodafone moet laten repareren, stuurt Vodafone het apparaat dan naar Apple care?

Bij voorbaat dank voor jullie input!
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik heb op deze Community/Forum een stukje gelezen met deze info: Tip voor anderen die een barst hebben in het scherm van je iphone, ga gewoon zelf naar een officiele apple store. Heb die van mij voor €150,- daar laten repareren. Bijkomend voordeel, je weet zeker dat er originele apple onderdelen gebruikt worden en je krijgt van apple garantie op de reparatie.

En aan deze informatie kan ik me geheel aansluiten! Even een Apple store opzoeken via de website, daar kan je ook meer informatie vinden over het repareren ervan: https://support.apple.com/nl-nl/iphone/repair/service

Hoe dan ook, bovenstaande gaat vaker sneller en is het opgelost! En nog even op de vraag of het toestel van jou is of van Vodafone: Het toestel is helemaal van jou!! Je moet heb waarschijnlijk nog wel betalen bij je abonnement, maar dan is het toestel al van jou.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic