Sticky

Reparatie van je toestel online aanmelden

  • 13 februari 2015
  • 8 reacties
  • 14428 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6


Als je toestel kapot gaat kun je de reparatie heel eenvoudig aanmelden via deze pagina, waar je ook bent en 24 uur per dag. Het is echt supersimpel! We geven stap voor stap aan welke informatie we nodig hebben. En ook na de aanmelding houden we je op de hoogte.

Hoe werkt het?
1. Meld je toestel online aan en geef aan wat er mis is.

Kies je toestel. Je kunt op 3 manieren het merk en type toestel zoeken: via je IMEI- /Serienummer, het merk of de productsoort (telefoon, tablet, notebook etc).

- Vul je gegevens in

Geef aan wat er mis gaat. Dat gaat heel gemakkelijk door te klikken op het juiste icoontje. Staat jouw toestelprobleem er niet bij? Kies dan voor overige.

Stuur een aankoopbewijs mee. Heb je dit niet meer? Dan kun je dit opvragen:
  • Kocht je het toestel in de Vodafone winkel? Ga dan even terug naar de winkel voor een kopie.
  • Bestelde je het toestel online? Kijk hier voor je aankoopbewijs.
  • Bestelde je telefonisch? Neem even contact op me onze klantenservice voor je aankoopbewijs.

2. Kies hoe je de verzending wilt regelen.

Je kunt kiezen uit:
  • Verzenden via koerier
  • Zelf opsturen
  • Kostenloos inleveren in een Vodafone of BelCompany winkel naar keuze.

3. Je ontvangt een bevestiging
Hierin staat alles nog eens duidelijk bij elkaar. Lees de pagina goed door en klik op bevestigen.


4. Volg de status van de reparatie
Via de handige track&trace weet je precies wat er met jouw toestel gebeurt en wanneer je het weer terug krijgt.

Maak je gebruik van Vervangend Toestel Service? Dan kun je de reparatie niet online aanmelden. Bel even met het nummer 045-7501515 voor jouw afspraak.
Heb je een Vodafone Garant toestelverzekering? Ook dan kun je de reparatie niet online aanmelden. Bel met 043-3870272 om een claimnummer aan te vragen.

8 reacties

hallo kan iemand mij helpen met reparatie van mijn samsung a3 20016

Reputatie 7
Badge +15
Wil je algemene informatie of zijn hier de systemen voor nodig en moet het aangemeld worden? Algemene informatie kunnen we vanuit hier geven, voor het aanmelden, procedure etc raad ik je aan om te bellen met 1201 /0800-0094 watchmann1999
Goede middag,

Ik heb via Vodafone een telefoon bij mijn abonnement genomen die ik heb sinds Maart 2018. Alleen ik heb nu een barst in mijn scherm, ik vroeg me af of er garantie op zit of dat de kosten voor mij zijn.

Met vriendelijke groet
Hoi @Dani.sb

Val- en stootschade valt niet onder de fabrieksgarantie.
Heb je een verzekering bij ons dan valt het daaronder. Dit kun je controleren in My Vodafone. (Je ziet dan garant staan).
mijn toestel is al in behandeling bij vodafone,maar ik heb al dagen niets gehoord.wanneer krijk ik mijn toestel terug.vind dat het heel lang duurt.
Een reparatie duurt minimaal 5 tot 10 werkdagen mits alles op voorraad is. Is dit niet het geval dan kan het soms langer duren. Via de website van Dynafix kun je de status van de reparatie opvragen.
IIk kreeg net bericht dat de schade valt niet binnen de garantie. Hij is gevallen. Wat kost t dan?
Als je het toestel opstuurt, krijg je een offerte met de totaal prijs. Ik kan vanuit hier helaas geen prijs doorgeven. Dit is omdat ik het toestel natuurlijk niet zie.

Reageer